نویر: مسی و رونالدو برای دریافت توپ طلا از من شایسته تر هستند!

مسی و رونالدو برای دریافت توپ طلا از من شایسته تر هستند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، مانوئل نویر سنگربان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفتن در فهرست نهایی برترین فوتبالیست سال که توسط فیفا اعلام شده و رسیدن به قهرمانی جام جهانی 2014 را به بهترین دستاوردهای خود در سال میلادی که گذشته می‌داند اما معتقد است لیونل مسی مهاجم آرژانتینی و کریس رونالدو و مهاجم پرتغالی از او برای دریافت جایزه توپ طلا شایسته تر هستند.

نویر گفت: خود را شایسته دریافت جایزه توپ طلا نمی‌دانم. از پپ گواردیولا سرمربی بایرن به دلیل از من بازیکن بهتری ساخت تشکر می‌کنم و او را یکی از مهمترین عوامل موفقیت خود می‌دانم. گواردیولا الهام بخش من در فوتبال حرفه‌ای است و موجب شد سخت تر سژتلاش کنم.

نویر در ادامه افزود: در سطح ملی تاثیر گذاری مسی و رونالدو را بیشتر از خودم می‌دانم، همین که در فهرست 3 نامزد نهایی فیفا هستم برایم یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. برخی راجع به اعلام بازنشستگی من پس از بازیهای یورو 2016 سخن می‌گویند اما قصد دارم تا آنجا که امکان دارد به بازی کردن ادامه دهم و در شرایط فعلی مشخص برای بازنشستگی تعیین نکرده‌ام.

*مولر: گواردیولا به مهاجمان اختیار عمل می‌دهد

توماس مولر مهاجم ملی‌پوش تیم بایذن مونیخ از آزادی عملی که پپ گواردیولا به مهاجمان می‌دهد تشکر و قدرانی کرد.

واریایی‌ها در رقابت این فصل در مجموع 41 گل وارد دروازه حریفان کردند و از این حیث میان دیگر تیم‌های حاضر در بوندسلیگا بی‌رقیب هستند. بایرن مونیخ همچنین دارای، آمار نحسین برانگیز تفاضل گل مثبت 37 ساله هستند که یک رکورد دیگر برای این تیم محسوب می‌شود.

توماس مولر مهاجم 25 ساله بایرن رمز موفقیت این تیم را فقط شیوه درست مربیگری گواردیولا می‌داند.

او در این‌باره گفت: گواردیولا اجازه می‌دهد مهاجمان هر‌طور که خود تشخیص می‌دهند تصمیم‌گیری کنند. او به هدفش و شخصیت بازیکنان احترام می‌گذارد و برایشان احترام قائل است. پپ بطور اختصاصی در مورد رضایتش در پست مورد نظر توضیح می‌دهد اما ماجرا برای مهاجمان متفاوت است و آنان را در زمین آزاد برگزار می‌گذارد. او معتقد است مهاجمان بهتر می‌دانند در زمین چگونه می‌‌توان به دروازه‌بان حریف نزدیک شد.

مولر که در رقابت‌های این فصل 7 گل برای بایرن به ثمر رسانده گفت: فوتبال بازی‌کردن با این شیوه بسیار لذت بخش است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄  35  =