گمانه زنی در مورد بازی‌های پرطرفدار سال ۲۰۱۵

با آغاز سال 2015 شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی بر تلاش خود به منظور عرضه نسخه‌های جدیدی از تولیدات خود افزوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس به نقل از اس اف گیت، بسیاری از کارشناسان معتقدند امسال با توجه به عرضه نسخه های جدید کنسول های بازی شرکت های سونی و مایکروسافت سال پررونقی برای بازی های ویدیویی خواهد بود.

از جمله بازی هایی که گفته می شود عده زیادی منتظر عرضه آن هستند می‌توان به Batman: Arkham Knight اشاره کرد. این بازی با PlayStation 4، Xbox One، PC سازگار بوده و دوم ژوئن عرضه می‌شود. پیش از این سه نسخه از این بازی بتمن روانه بازار شده بود و نسخه همراه آن نیز به روز خواهد شد.

دوستداران بازی بتلفیلد امسال در انتظار عرضه Battlefield Hardline برای PlayStation 3، PlayStation 4، Xbox 360، Xbox One, PCدر 17 مارس هستند. شرکت Visceral Games می گوید این بازی را با امکانات تعاملی و نظامی جدید عرضه خواهد کرد. اضافه شدن بازی های تعاملی دزد و پلیس مانند دزدی از بانک و ماموریت های نجات گروگان هم در بازی یاد شده پیش بینی شده است.

Bloodborne بازی جالب دیگری است که 24 مارس عرضه می شود. این بازی با پلی استیشن 4 سازگار است. این بازی نقش آفرینی ژاپنی با حضور هیولاها و غول ها جذاب تر از همیشه شده است.

Evolve که با PlayStation 4، Xbox One، PCسازگار است 10 فوریه عرضه می شود. Turtle Rock Studios سازنده بازی یاد شده است.

نسخه پنجم بازی هالو با عنوان Halo 5: Guardians هم قرار است برای کاربران ایکس باکس وان در پاییز سال 2015 عرضه گردد. این بازی که توسط مایکروسافت طراحی شده حدود یک دهه است به برگ برنده آن مبدل شده است.

کاربران کنسول بازی Wii U هم امسال در انتظار عرضه بازی The Legend of Zelda هستند. این بازی ماجراجویی ژاپنی با کیفیت بسیار بالایی طراحی شده است.

از جمله دیگر بازی های جدید که اکثرا دنباله ای بر بازی های قدیمی هستند می توان به Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، No Man’s Sky، The Order: 1886، Uncharted 4: A Thief’s End، The Witcher 3: Wild Hunt و … اشاره کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1