سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری اینتل برای افزایش تنوع نیروی کار

برایان کرانیچ مدیر عامل شرکت اینتل اظهار داشت: این شرکت به دنبال ایجاد تنوع در نیروی کار خود بر مبنای نیازهای روز است و بدین منظور 300 میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس به نقل از نکست دیجیت، هدف دیگر این کار توجه به تنوع استعدادهای موجود در آمریکا اعلام شده تا همه بر مبنای استعدادها و توانایی‌های خود به فرصت های شغلی دسترسی داشته باشند.

اینتل امیدوار است تا سال 2020 بتواند به این هدف دست یابد. یکی از انتقادات وارد به این شرکت و دیگر موسسات فناوری در آمریکا عدم استفاده از نیروهای خلاق سیاه پوست، لاتین، زن و آسیایی به تناسب توانایی‌ها و استعدادهای آنهاست و این شرکت امیدوار است بتواند بدین شکل مشکل یاد شده را برطرف نماید.

این سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری ظرف 5 سال آینده صورت خواهد گرفت و مدیران ارشد اینتل بر روند یاد شده نظارت کرده و هر یک مسئولیت اجرای بخش هایی از آن را بر عهده می‌گیرند.

هم اکنون 51 درصد از جمعیت زنان آمریکا را بانوان تشکیل می‌دهند ، 17 درصد از آنها اسپانیایی تبار و 13 درصد آفریقایی تبار هستند، اما در عمل تنها 24 درصد از نیروی کار اینتل را زنان تشکیل می دهند، 8 درصد از آنها اسپانیایی تبار و 4 درصد آفریقایی تبار هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  27  =  33