مشکلات عجیب یک ملی پوش تیراندازی

الهه احمدی بانوی المپیکی تیراندازی کشورمان که یکی از چهره‌های سرشناس و عنواندار ورزش بانوان به شمار می‌رود، گویا این روزها بواسطه کمبودهای زیادی که در بحث تدارک و حمایت از ورزشکاران پرامید کشورمان دراردوهای آماده‌سازی وجود دارد، دلخور است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، الهه احمدی بانوی المپیکی تیراندازی کشورمان که یکی از چهره‌های سرشناس و عنواندار ورزش بانوان به شمار می‌رود، گویا این روزها بواسطه کمبودهای زیادی که در بحث تدارک و حمایت از ورزشکاران پرامید کشورمان دراردوهای آماده‌سازی وجود دارد، دلخور است.
 ملی‌پوش المپیکی تیراندازی که با عنوان ششم المپیک پرافتخارترین زن ایرانی در این بازی‌ها به حساب می‌آید معتقد است با تلاش و توجه مسوولان به رشته تیراندازی، او می‌تواند حتی به قهرمانی و کسب مدال طلای المپیک هم برسد.
الهه احمدی در این خصوص می‌گوید: «حدود یک هفته است که به اردوی تیم ملی ملحق شده‌ام. قبل از آن هم به صورت انفرادی تمرین می‌کردم. در تمرین تفنگ بادی مشکلی نداریم اما در تمرین‌های خطی با مشکلات زیادی مواجه هستیم و متاسفانه فشنگ برای تمرین نداریم و مجبوریم که حالت‌گیری کنیم و بدون فشنگ هدفگیری کنیم.»
 دارنده عنوان ششمی بازی‌های المپیک 2012 لندن تاکید می‌کند: «برای اینکه از دوران افتم خارج شوم مجبورم تمرین‌های فشرده‌ای نسبت به دیگر ملی‌پوشان داشته باشم. برای اینکه به آمادگی لازم دست پیدا کنم مجبورم که صبح تا عصر تمرین داشته باشم. تمرین‌های فشرده‌ای دارم و با وجود داشتن فرزندی کوچک شرایط سختی را سپری می‌کنم.
 از صبح تا عصر پسرم کنار مادرم می‌ماند و این اتفاق اندکی خانواده‌ام را دچار مشکل کرده است. حقیقتا همه اعضای خانواده‌ام برای موفقیت من تلاش می‌کنند و خودشان را با شرایط من وفق داده‌اند.»
 ملی‌پوش تیراندازی با اشاره به تورنمنت‌های بین‌المللی سال بعد می‌گوید: «در فروردین‌ماه سال آینده در اولین تورنمنت جهت کسب سهمیه المپیک در کره جنوبی شرکت می‌کنیم. به غیر از این مسابقه 3 تورنمنت بین‌المللی در آمریکا، آلمان و آذربایجان برگزار می‌شود که فرصت کسب سهمیه المپیک را در این تورنمنت‌ها داریم. من برای طلای المپیک تلاش می‌کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که برای کشورم افتخارآفرینی کنم.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  −  42  =