آریاگیت شرکت خدمات انفورماتیک برگزیده جشنواره خوارزمی شد

آریاگیت امکان برقراری ارتباط شبکه با فناوری های مختلف از جمله مخابرات ماهواره‌ای پر سرعت و امکان ارتباط با ابر مخابراتی را به کاربر ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محصول آریاگیت شرکت خدمات انفورماتیک در بیست و هشتمین جشنواره خوارزمی به عنوان طرح برگزیده برای دریافت جایزه انتخاب شد.

با تلاش مستمر متخصصان مدیریت تحقیقات و پشتیبانی فنی شبکه شرکت خدمات انفورماتیک ، "آریاگیت "در میان 537 طرح ارائه شده در جشنواره بین‌المللی خوارزمی ، توانست رتبه سوم را به خود اختصاص دهد و  تنها شرکتی باشد که با 16 سال سابقه تحقیق و توسعه، در سه دوره مختلف قادر به کسب عنوان برتر در حوزه پژوهشهای توسعهای شده است.

"آریاگیت" امکان برقراری ارتباط شبکه با فناوری های  مختلف از جمله مخابرات ماهواره‌ای پر سرعت و  امکان ارتباط با ابر مخابراتی را به کاربر ارائه می‌کند. همچنین طراحی ماجولار این دستگاه موجب می‌شود تا کاربران با توجه به نیاز و نوع کاربرد خود اقدام به انتخاب سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز خود کنند و از این راه بتوانند هزینه های خود را به خوبی کنترل نمایند. چهارچوب نرم افزاری بازی که این دستگاه در اختیار کاربر قرار می‌دهد امکان وارد کردن و اجرای نرم افزارهای نوشته شده توسط  کاربر را در داخل دستگاه می‌دهد و از این راه بستر ایده آلی را برای نوآوری باز در اختیار بهره برداران از این دستاورد  قرار می‌دهد. از آنجا که این دستگاه ویژگی های متنوعی از جمله امنیت بومی را بطور یکجا ارائه می‌کند،  استفاده از آن در شعب بانکی و دیگر ادارات حساس، علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌های ارزی، موسسات را از اجبار به خرید تجهیزات متنوع شبکه آزاد می‌کند و از این راه میلیونها دلار صرفه جویی ارزی را به ارمغان می‌آورد.

بنابراین گزارش بسیاری از تحولاتی که هم اکنون در قالب الکترونیکی شدن شبکه بانکی از آنها یاد می شود بدون وجود ابزار ارتباطی همچون "آریاگیت" که قادر باشد به  طور مستمر و با ضریب امنیتی بالا به انتقال حجم روز افزون  داده های بانکی کمک کند میسر نیست.

 پیش از این نیز این شرکت در حوزه بومی سازی و به روز رسانی این فناوری با کسب گواهی در حوزه فناوری ارتباطات ماهوارهای از موسسه بین المللی  SATLABS ( وابسته به آژانس فضایی اروپا ) توانست ایران را در زمره معدود کشورهای دارنده این فناوری قراردهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  ⁄  13  =