بیت کوین در بانکداری بین المللی نقش خواهد داشت

مدیر دپارتمان تکنولوژی های نوظهور در سرویس های مالی بانک ملون نیویورک:

سوئیفت، طی نشستی به بررسی قابلیت های ارزهای دیجیتال در ایجاد فرصت های معاملات بین المللی پرداخت و پس از ارائه ی آمار و ارقام و بیان نمود که بخشی برای ارزهای دیجیتال تاسیس خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک سوئیفت، طی نشستی به بررسی قابلیت های ارزهای دیجیتال در ایجاد فرصت های معاملات بین المللی پرداخت و پس از ارائه ی آمار و ارقام و بیان نمود که بخشی برای ارزهای دیجیتال تاسیس خواهد کرد.

چریل گورز، مدیر دپارتمان تکنولوژی های نوظهور در سرویس های مالی بانک ملون نیویورک در این باره اظهار داشت: «ما نمی توانیم چشمان خود را بر روی واقعیت ها ببندیم؛ اگر ما هم مانند بانکداران سنتی، همواره مسیری که ارز دیجیتال ما را به آن سمت می برد را بررسی و مشخص نکنیم؛ رقبای جدیدی فرصت ها را به طور کامل به انحصار خود در می آورند. ما باید به این سوالات پاسخ دهیم که: تکنولوژی رمزنگاری که ارزهای مجازی را قادر به پیشرفت و حرکت مؤثر با انعطاف بیشتر و هزینه کمتر می کند چیست و ما می توانیم این تکنولوژی را به سیستم های فعلی خود وارد کرده و آن ها را کارآمدتر، سریع تر، ارزان قیمت تر و شفاف تر بسازیم؟»

در حال حاضر، سوئیفت پس از تسلط بر بازار با وجود رقیبان بسیار کم، تحت فشار است تا با نوآوری های خود به دنبال مسیری باشد که استقرار بیت کوین را ممکن سازد. تنش های سیاسی با روسیه به این معناست که این کشور مشتاق قطع ارتباط با سیستم بانکداری ایالات متحده می باشد و به خصوص به دنبال قطع وابستگی به سیستم هایی مانند سوئیفت بوده و قصد دارد سیستمی مانند سوئیفت را ایجاد و در معاملات خود جایگزین نماید.

 

منبع : http://www.paymenteye.com/2015/03/06/bitcoin-has-a-future-in-international-banking-says-swift-panel/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  18