تأثر محسنی اژه‌ای و اشک‌های مادر زندانی

تصور کنید مادر و پدری هر دو در زندان هستند. بچه ها در خانه نشسته اند که زنگ خانه به صدا در می آید و مادر وارد خانه می شود. اما این حضور تنها چند ساعت است و باید دوباره به زندان بازگردد… روایتی که رخ داد اما حاشیه های تلخ و شیرینی به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک تصور کنید مادر و پدری هر دو در زندان هستند. بچه ها در خانه نشسته اند که زنگ خانه به صدا در می آید و مادر وارد خانه می شود. اما این حضور تنها چند ساعت است و باید دوباره به زندان بازگردد… روایتی که رخ داد اما حاشیه های تلخ و شیرینی به همراه داشت.دیدارمعاون اول قوه قضائیه ازیک خانواده زندانی

خبر خوش برای خانواده زندانی

نزدیک اذان شده بود. منتظر بودیم تا ببینیم می شود گره از کار این خانواده باز شود؟ معاون اول قوه قضائیه به دنبال راهکاری برای کمک به این خانواده بود. محسنی اژه ای در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تلاش می کنم تا حداقل در ماه مبارک رمضان این مادر در کنار فرزندانش از مرخصی استفاده کند. میزان محکومتش هم زیاد نیست و اگر قانون اجازه دهد بتوان در کمیسیون عفو آن را مطرح کرد. در مورد کمک مالی و حمایتی هم باید انجمن و هلال احمر کمک ها را تجمیع کنند تا گره از کار به درستی باز شود و خودم هم در این زمینه کمک خواهم کرد.

پس از رفتن معاون اول قوه قضائیه، زندان بانان فرشته را تا پای خودرو همراهی کردند. فضای خانه سنگین شد و امیر و نرگس گریه می کردند. چاره ای نبود و مادر باید خود را به ندامتگاه معرفی می کرد.

شاید این دیدار و سفره افطاری گره ای از کار یک خانواده زندانی باز کرد اما خانواده های زندانی زیادی در کشور هستند که این روزها به این نگاه ها و حمایت ها احتیاج دارند. باشد تا مسئولان، هنرمندان و خیرین نه تنها در ماه مبارک رمضان بلکه همیشه به یاد این قشر آسیب پذیر باشند.

گزارش از سید هادی کسایی زاده

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  3  =