ژان صیادبه خوارزمی رفت/رجب زاده معاون فناوری « ایران زمین» شد

مدیرعامل بانک ایران زمین با صدور حکمی معاون فن آوری اطلاعات را منصوب کرد./ با این حکم ژان صیاد که از حدود یک ماه پیش قصد داشت تا به عنوان مشاور مقدسی به شرکت خوارزمی برود فرصت یافت تا از بانک ایران زمین جدا شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مدیرعامل بانک ایران زمین با صدور حکمی معاون فن آوری اطلاعات را منصوب کرد.
 
 سید محسن هاشمی مدیرعامل بانک ایران زمین با استناد به سوابق و تجارب، طی حکمی محمد رجب‌زاده مقدم را به سمت معاون فن آوری اطلاعات بانک منصوب کرد.

همچنین در جلسه‌ای که به منظور تودیع و معارفه  با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره برگزار شده بود، از زحمات ژان صیاد معاون سابق فن آوری اطلاعات تقدیر و تشکر شد.

صیاد بعد از جدایی از سداد مدتی مشاور سیف در بانک کار آفرین شد و با رفتن سیف به بانک مرکزی به سید علی در بانک ایران زمین پیوست. اکنون نیز سمت مشاور همکار قدیمی خود پرویز مقدسی درشرکت خوارزمی که زمانی عضو هیات مدیره و قائم مقام بانک ملی بود را بر عهده گرفته است.
پرویز مقدسی نزدیک دو سال است که در شرکت خوارزمی تلاش کرده تا تحولاتی را کلید بزند احتمالا قصد دارد با حضور صیاد این تحولات را سرعت بخشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ابوطالب می گوید

    حركت خوبي است و حتما موفق خواهند شد.

  2. کارمند خوارزمی می گوید

    ما که تغییراتی ندیدیم تا به حال به جز قطع کردن کل مزایا و کم کردم حقوق ها. حتما با اومدن ایشون میخوان حقوق رو زودتر قطع کامل کنند. خخخخخخخخخ

  3. الهام می گوید

    واقعا مقدسی و صیاد مدیران بی کفایتی هستند و برای پرسنل هم ارزشی قائل نیستند به خصوص آقای مقدسی.
    یکی ار کارمندان خوارزمی

ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  6