معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران طی حکمی دکتر تورج محمدی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی شیمی را برای مدت دو سال به سمت «معاون پژوهش و فناوری و رئیس پژوهشگاه این دانشگاه» منصوب کرد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، تغییر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران، در پی انتصاب دکتر دوایی مرکزی، معاون سابق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران به سمت «معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رخ داد که چند روز قبل با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت پذیرفت.

همچنین دکتر برخورداری، رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران، دکتر علی توکلی کاشانی را برای مدت دو سال به سمت «معاون آموزشی دانشکده مهندسی عمران» و دکتر بیژن محمدی را برای مدت دو سال به سمت «معاون آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک» این دانشگاه منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، دکتر تورج محمدی که در سال 1384 به رتبه استادی نائل شده، در چهاردهمین جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال 1392، «پژوهشگر برتر ایران» شناخته شد. وی پژوهشگر نمونه دانشگاه علم و صنعت ایران در سال‌های 82 تا 90، 91 و 92 است و نیز از وی در سال 1383 به عنوان رتبه اول سرپرست آزمایشگاه تحقیقاتی تجلیل شده است. این استاد و پژوهشگر برجسته دانشگاه علم و صنعت ایران تاکنون بالغ بر 250 مقاله در مجلات علمی ملی و بین‌المللی داشته و 33 پروژه صنعتی و تحقیقاتی اجرا شده و 32 پروژه صنعتی در حال اجرا در کارنامه خود دارد.

ازجمله سمت‌های اجرایی دکتر محمدی می‌توان به مدیر کل امور پژوهشی وزارت نفت از سال 82 تا 84، رئیس دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه علم و صنعت از 82 تا 88، مدیر امور فرهنگی، فوق برنامه و تربیت بدنی دانشگاه از 78 تا 82، مدیر گروه صنایع شیمیایی معدنی دانشکده مهندسی شیمی از 81 تا 84 و پیش از آن مدیر گروه طراحی فرآیندهای صنایع نفت از 77 تا 81 اشاره کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

59  −    =  51