کیف پول های موبایلی گسترش چندانی نداشته اند/استفاده ناامید کننده از پی های اپل و سامسومگ

تحقیقات اخیر نشان می دهد:

تحقیقات اخیر نشان می دهد؛ مردم هنوز برای استفاده از پرداخت های غیرتماسی مشتاق هستند./شرکت تراستیو در مطالعه مذکور به این نتیجه رسیده است که فقط یک پنجم (20.7 درصد) از مردم ایالات متحده که گوشی آیفون (آیفون 6 و جدیدتر از آن) دارند، از اپل پی استفاده می کنند./ یافته های تحقیقاتگروه مشاوره Auriemma حاکی از آن است؛ 42 درصد از دارندگان گوشی های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، از اپل پی استفاده کرده اند و افرادی که از این قابلیت به طور معمول استفاده می کنند رضایت کامل دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک تحقیقات اخیر نشان می دهد؛ مردم هنوز برای استفاده از پرداخت های غیرتماسی مشتاق هستند.

با توجه به تحقیقات انجام گرفته توسط تراستیو (Trustev)؛ با وجود این که اپلیکیشن کیف پول بر روی گوشی های بسیاری از افراد نصب شده است، هنوز همه مردم از کیف پول های موبایلی استفاده نمی کنند. شرکت تراستیو، یک شرکت مشاوره است که در زمینه مبارزه با تقلب های آنلاین برای خرده فروشی ها و بانک ها فعالیت می کند.

شرکت تراستیو در مطالعه مذکور به این نتیجه رسیده است که فقط یک پنجم (20.7 درصد) از مردم ایالات متحده که گوشی آیفون (آیفون 6 و جدیدتر از آن) دارند، از اپل پی استفاده می کنند.

از میان این افراد، 56 درصد گزارش کرده اند که هفته ای یک بار از آن استفاده می کنند و 15.3 درصد گفتند در هفته های گذشته، اصلا از آن استفاده نکرده اند.

هم چنین، تنها 14 درصد از افرادی که گلکسی S5 و S6 سامسونگ داشتند از سامسونگ پی یا اندروید پی استفاده کرده اند. از میان این دسته از افراد نیز، فقط 36.17 درصد یک بار در هفته استفاده کرده اند و 38.3 درصد اصلا از آن استفاده نکرده اند.

یکی از دلایل این موضوع که پرداخت های موبایلی هنوز چندان گسترش نیافته است، آسان یا بسیار آسان بودن روش پرداخت با کارت اعتباری می باشد. (82 درصد از افراد شرکت کننده در نظرسنجی چنین پاسخی دادند)
دلیل دیگر این است که پرداخت های موبایلی روند نسبتا جدیدی است: اپل پی فقط از سپتامبر 2014 در دسترس عموم قرار گرفته است، اندروید پی در سپتامبر ماه جاری در ایالات متحده راه اندازی شده و سامسونگ پی تنها به مدت یک ماه است که قابل استفاده توسط عموم مردم می باشد.

از سوی دیگر، یافته های تحقیقاتگروه مشاوره Auriemma حاکی از آن است؛ 42 درصد از دارندگان گوشی های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، از اپل پی استفاده کرده اند و افرادی که از این قابلیت به طور معمول استفاده می کنند رضایت کامل دارند.

یک سخنگوی سامسونگ پی اعلام کرده است؛ در زمان آزمایش مرحله بتای کیف پول سامسونگ پی در ایالات متحده، 88 درصد از افرادی که از آن استفاده می کردند، گفتند قصد دارند به استفاده از این قابلیت ادامه دهند و 85 درصد گزارش کردند که آن را به همکاران و دوستان خود پیشنهاد می کنند.

هم چنین سامسونگ پی نیز اعلام کرد که آن دسته از مردم ایالات متحده که از سرویس سامسونگ پی استفاده کردند، قصد دارند برای دفعات بعدی نیز از آن استفاده کنند. این شرکت گزارش کرده است که به طور میانگین، به ازای هر کاربر 8 تراکنش سامسونگ پی صورت گرفته است.
 ترجمه:سمانه سمیعی
منبع: http://www.thepaypers.com/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  ⁄    =  37