شرکت ویزا برای خرید ویزای اروپا ۲۱.۲ میلیارد یورو می پردازد/۵۰۰میلیون کارت ویزای اروپایی در یک سال

ابراز خرسندی مدیران ویزا؛

بانک های اروپایی قصد دارند سرمایه گذاری خود در ویزای اروپا را بازپس گیرند. شرکت ویزا تایید کرده است که معامله 21.2 میلیارد یورویی شبکه کارتی اروپایی را پایان داده است. /در پایان سال مالی 2015، بیش از 500 میلیون کارت ویزا در سراسر اروپا صادر شده است./مدیر اجرایی شرکت ویزا در این باره گفت: «ما ازیکپارچه سازی ویزا در قالب یک شرکت یگانه و جهانی با مقیاسی بی همتا در ارائه سرویس ها و تکنولوژی ها خرسندیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک های اروپایی قصد دارند سرمایه گذاری خود در ویزای اروپا را بازپس گیرند. شرکت ویزا تایید کرده است که معامله 21.2 میلیارد یورویی شبکه کارتی اروپایی را پایان داده است. مبلغ 16.5 میلیارد یورو از این معامله به صورت نقدی و سهام بالقوه پرداخت می شود و 4.7 میلیارد یورو در چهارمین سالگرد بسته شدن این شرکت پرداخت خواهد شد. این قرارداد منوط به مصوبات قانونی می باشد و انتظار می رود در سه ماهه سوم سال مالی شرکت ویزا در سال 2016 خاتمه یابد.

در پایان سال مالی 2015، بیش از 500 میلیون کارت ویزا در سراسر اروپا صادر شده است. انجمن مسئول بیش از 1.5 هزار میلیارد یورو حجم پرداخت و پردازش بیش از 18 میلیارد تراکنش سالانه با همکاری 3 هزار مؤسسه مالی در 38 کشور می باشد.

چارلز اسکارف، مدیر اجرایی شرکت ویزا در این باره گفت: «ما ازیکپارچه سازی ویزا در قالب یک شرکت یگانه و جهانی با مقیاسی بی همتا در ارائه سرویس ها و تکنولوژی ها خرسندیم. این معامله برای مؤسسات مالی، بخش های تجاری، صادرکنندگان کارت ها، دارندگان کارت های پرداختی و سایر شرکا سودآوری دارد و هم چنین کارکنان و سهامداران ما نیز از مزایایی بهره مند خواهند شد.»

مالکین شرکت ویزای اروپا هر یک سهمی و تاثیری در کسب و کار دارند. اما سهام ها مقادیر و ارزش های متفاوت دارد. برای مثال انتظار می رود بانک بارکلیز از 16.5 میلیارد یورو، 400 میلیون پوند سهم داشته باشد. این در حالی است که گروه بانکداری لویدز، ارزش سهام های خود را صدها میلیون پوند ارزش گذاری می کند.منبع: http://finextra.com

براساس تحقیقات صورت گرفته توسط شرکت ویزای اروپا؛ پیش بینی می شود تا سال 2020 در انگلستان بیش از 1.2 میلیارد پوند پرداخت های موبایلی صورت گیرد و کم کم دستگاه های هوشمند جایگزین کارت ها و پول نقد شوند.  این مطالعه توسط شرکت ویزا و با 12015 مصرف کننده اروپایی صورت گرفته است. بنابراین انتظار می رود تا سال 2020، از هر چهار انگلیسی یک نفر از گوشی موبایل خود برای پرداخت های روزانه استفاده کند. هم اکنون از هر 12 انگلیسی یک نفر به صورت روزانه از پرداخت های موبایلی استفاده می کند.

به گزارش ویزای اروپا نفوذ پرداخت های موبایلی در بین مشتریان در پنج سال آینده سرعت بسیار زیادی خواهد داشت و انتظار می رود تا سال 2020 ؛ 60 درصد از افراد حداقل هفته ای یک بار از پرداخت های موبایلی استفاده کنند.

هم چنین انتظار می رود؛ میانگین پرداخت های انجام شده توسط خریداران موبایلی تا سال 2020 به 27 پوند در هفته افزایش یابد و این رقم از میانگین مبلغ پرداختی توسط کاربران فعلی، 10 پوند بیشتر است.

ترجمه:سمانه سمیعی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =