فتاحی از فناواکارت رفت

امیرحسین فتاحی از شرکت فناواکارت خداحافظی کرد و جای خود را به نوری داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک امیر حسین فتاحی که حدود دو تا سه سال در شرکت فناوا کارت مسئولیت مدیرعاملی را بر عهده داشت  اخیرا جای خود را به نوری داده است.

نوری با انتخاب هیات مدیره راهی فناوا کارت شده است.
.وی در کارنامه کاری خود فعالیت در بخش های مختلف انفورماتیک چند بانک،پی اس پی و همچنین مدیریت پروژه مرکز امضای دیجیتال بانک مرکزی  در شرکت ملی انفورماتیک  را نیز دارد

درباره  فتاحی

در سوابق تحصیلی میرحسین فتاحی دانشجوی دوره دکتری مدیریت کسب و کار  در دانشگاه لیون فرانسه،دانش آموخته  کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر  از دانشگاه دورهام انگلستان و کارشناسی مهندسی کامپیوتر  از دانشگاه صنعتی امیرکبیر دیده می شود.

 در سوابق اجرایی وی نیزموارد زیر ددیه می شود:
مشاور مرکز بانکداری مجازی  بانک اقتصاد نوین

معاون انفورماتیک شرکت کارت اعتباری ایران کیش

مدیر امور فناوری اطلاعات  بانک شهر

مدیر پروژه مرکز امضای دیجیتال بانک مرکزی ج.ا.ا  شرکت ملی انفورماتیک

مدیر امور فناوری اطلاعات موسسه اعتباری توسعه

رییس اداره انفورماتیک  بانک توسعه صادرات ایران

درباره شرکت فناواکارت
شرکت فن آواکارت به صورت سهامی خاص، با هدف «ارائه خدمات ایمن، موثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت» در سال 1382 به عنوان عضوی از گروه بزرگ فن آوا (سهامی عام) و به شماره 209152 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. این شرکت پس از دریافت مجوز PSPاز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را با صدور کارت های اعتباری آغاز و در سال 1388شروع به همکاری با بانک ها در زمینه تامین، نصب و پشتیبانی دستگاه های کارتخوان در سطح کشور نمود. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوری‌های امنیتی روز دنیا و بهره‌گیری از ابزارهای نوین پرداخت موفق به کسب رتبه برتر شورای عالی انفورماتیک کشور گردید.

شرکت فن آواکارت توانسته است با ارائه خدمات با کیفیت و مطمئن، سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان پرداخت الکترونیک در کشور را به خود اختصاص دهد.

در سال 1392با توجه به اهمیت و توسعه فعالیت های فن آوا کارت و افزایش نیروی انسانی، ساختمان مرکزی گروه فن آوا در اختیار فن آوا کارت قرار گرفت و بخشی از زیرساخت های فنی و عملیاتی مورد نیاز ارتقاء یافت. درحال حاضر شرکت فن آوا کارت با بیش از 160 نفر نیروی خلاق و کارآزموده و دارابودن 170 هزار پایانه فروش در سراسر ایران، به بانک های معتبری مانند کشاورزی، انصار، سینا، مهر اقتصاد، سرمایه ، دی و شهر خدمات ارائه می دهد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7