توجه ویژه بانک قرض‌الحسنه رسالت به دهک میانی جامعه

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت مطرح کرد

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: تمام فعالیت‌های بانک قرض‌الحسنه رسالت رنگ اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی واقتصاد مقاومتی دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدحسین حسین‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار تصریح‌کرد: مولفه‌های هویتی بانک قرض الحسنه رسالت با اقتصاد مقاومتی مطابقت دارد و تمام فعالیت‌های این بانک در چارچوب اقتصاد مقاومتی است.

وی هویت بانک قرض‌الحسنه رسالت را در اعطای تسهیلات  خرد و بانکداری اجتماعی خواند و افزود: در همین راستا تا پایان سال گذشته بیش از 1500 وام قرض‌الحسنه توسط این بانک پرداخت شده است.

حسین‌زاده ادامه داد: بانک قرض الحسنه رسالت به دنبال رونق و توسعه کسب و کار اجتماعی است و به هیچ عنوان سودمدار نیست؛ این بانک توجه ویژه خود را بر 80 درصد مردم در دهک میانی جامعه قرار داده است.

مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه رسالت خاطر نشان کرد:این بانک مکمل بانک‌های دیگر است و تمام فعالیت‌هایش به نوعی مسئولیت اجتماعی است؛ در همین راستا بانکداری اجتماعی را مطرح کردیم که با تشکیل یک کانون و گروه می‌توان از خدمات آسان و ارزان بانکداری اجتماعی بانک قرض‌الحسنه رسالت استفاده کرد؛ هم‌اکنون 1500 کانون با این بانک فعالیت می‌کنند.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه بانک رسالت، در ابتدای فعالیت خود 1000 میلیارد تومان منابع داشت افزود: منابع بانک در حال حاضر به 7700 میلیارد تومان رسیده است.

بنابراعلام مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت، این بانک با282 شعبه در کشور به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

منبع:ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  25