حمایت واقعی از استارت آپهای بانکی کشور

نقی پور در گفتگو با پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

نهایتا از بین 45 شرکت کننده، 10 تا 15 ایده انتخاب شده و ایده پردازان تا پایان روز اول تیم خود را تشکیل می دهند و تا ظهر جمعه روی ایده خود کار می کنند. در واقع یک محصول اولیه را ایجاد و نهایتا برای داوران ارایه می کنند. در پایان 3 جایزه نقدی و 3 جایزه مشروط به تیم هایی که آمادگی ورود به شتاب دهی را داشته باشند اهدا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، روز گذشته نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فین تک (fintechfest) با هدف حمایت و تجاری سازی ایده‌های نو، حل مسایل جدید و معرفی استارتاپ های حوزه بانکداری، پرداخت الکترونیکی و بورس و با حمایت هلدینگ فناپ و شرکتهای زیر مجموعه آغاز به کار کرد.

دومین رویداد نوآورانه فین تک، 18 تا 20 اسفند ماه برای دومین سال متوالی در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود، فرصتی سه روزه در اختیار صاحبان ایده، علاقه‌مندان برنامه‌نویسی، طراحی رابط و تجربه کاربری و صاحبان کسب و کارهای نوپا قرار می‌دهد تا ایده‌های خود را مطرح و حمایت‌های لازم برای پیاده‌سازی ایده‌هایشان را دریافت کنند.

مصطفی نقی پورفر؛ مدیر ارشد مرکز نوآوری وفناوری فناپ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک هدف از برگزاری این جشنواره را حمایت واقعی از استارت آپها و ایده های نوآورانه حوزه فین تک دانست و افزود: ما می خواهیم ایده های نوآورانه هرچه زودتر وارد بازارهای مالی شوند و شرکتهای فعال در این حوزه تلاش می‌کنند با به کارگیری تکنولوژی، خدمات مالی را سادهتر، سربعتر و کارآمدتر کنند.

مدیر ارشد مرکز نوآوری وفناوری فناپ در توضیح بخش های این رویداد گفت: این فضا یک مسابقه و چالش فشرده است که شرکت کنندگان در آن ایده های خود را در معرض داوری متخصصان این حوزه قرار می دهند و نهایتا از بین 45 شرکت کننده، 10 تا 15 ایده انتخاب شده و ایده پردازان تا پایان روز اول تیم خود را تشکیل می دهند و تا ظهر جمعه روی ایده خود کار می کنند. در واقع یک محصول اولیه را ایجاد و نهایتا برای داوران ارایه می کنند. در پایان 3 جایزه نقدی و 3 جایزه مشروط به تیم هایی که آمادگی ورود به شتاب دهی را داشته باشند اهدا خواهد شد.

نقی پور فر در پایان نیز به رویداد فین تکی دیگری اشاره کرد و گفت: رویداد دیگری با عنوان برنامه نویسی(هکوان) از روز یکشنبه آغاز به کار کرده است که  امروز و روز جمعه داوریهای اولیه انجام خواهد شد و 3  برنامه نویس از بین شرکت کنندگان در این مسابقه انتخاب می شوند.
پایان پیام /

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  +    =  73