پرداخت موبایلی در سطح بین الملل

اختصاصی

تحقیقات اخیر نشان می دهد 57 درصد از آمریکایی ها برای انتقال پول از کیف پول دیجیتال استفاده می کنند. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، هنگامی که صحبت از خرید مواد غذایی، شام با دوستان و پول تاکسی می شود، آمریکایی ها به سراغ کیف پول خود می روند. تحقیقات اخیر نشان می دهد 57 درصد از آمریکایی ها برای انتقال پول از کیف پول دیجیتال استفاده می کنند. 
با وجود این روند رو به بالا با بررسی آمار جهان می بینیم که 80 درصد از این تعاملات در سال 2015 توسط پول نقد صورت گرفته است. 
در حالی که خودپردازها و پرداخت های موبایلی همواره در حال افزایش هستند، انتقال پول در سطح بین المللی هنوز پیشرفت چشمگیری نداشته است. دلیل این امر را نمی توان به اندازه صنعت نسبت داد، تحقیقات نشان می دهد که 34 درصد از امریکایی ها یا 1/84 میلیون از آنها انتقال پول در سطح بین الملل دارند.
کشوری که بیش از نیمی از بدهی های مردمش شامل وام مسکن، وام دانشجویی و بدهی کارت اعتباری است. طبق تحقیقات اعتماد و یا عدم اعتماد در میان مشتریان می تواند نقش مهمیی در انتقال پول در سطح بین االملل ایفا کند. 96 درصد از افراد، از شرکتی که انتقال پول بین الملل را برایشان انجام می دهد رضایت ندارند. با این وصف چگونه می توان انتقال پول در سطح بین الملل را از طریق موبایل انجام داد؟
سه چیز است که می تواند مشتریان را تشویق به استفاده از انتقال پول از طریق موبایل در سطح بین الملل نماید امکان تایید صلاحیت کاربر در اپلیکیشن انتقال پول در خارج از ایالات متحده، نگرانی های امنیتی شامل پول شویی، تقلب و سرقت برای مشتریان ایجاد میکند.
به همین دلیل، این صنعت به شدت نیازمند قانون مداری و شناسایی دقیق هویت دارد. در حالی که سیاست های حمایت از مشتریان در سطح داخلی خوب است، این سیاست ها برای اعمال در سطح بین الملل قطعا مناسب نیستند. بهبود قابلیت دسترسی هنگام انتقال وجه داخلی اطمینان از وجود ابزار انتقالی برای مشتریان واضح است ولی در مورد انتقال پول در سطح بین الملل فرد انتقال دهنده از صحت ابزار انتقال در کشور مقصد اطمینان کافی ندارد.

اگر حتی تصور کنیم که این نقل و انتقال از طریق اینترنت صورت می پذیرد ولی هنوز 90 کشور هستند که امکانات اینترنت پر سرعت ندارند و کمتر از 40 درصد از کشورهای دنیا آمادگی انتقال وجه در سطح بین الملل را دارند. شفافیت بیشتر قیمت ها در بحث نقل و انتقال وجه اختلافات ارزی و نرخ ارز در کشورهای مختلف می تواند عامل ایجاد مشکلات در نقل و انتقالات بین المللی از طریق موبایل شود. با ایجاد شفافیت در قیمت ها نرخ ارز می توان این مشکل را حل کرد.
مترجم شکوفه برزگر ملکی
پایان پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1