راهکار بانک آینده در توزیع عادلانه تسهیلات

طرح «بهاور» محصولی اعتباری است که از شهریورماه سال‌جاری در شعب بانک آینده در سراسر کشور، ارائه می‌شود.

طرح «بهاور» محصولی اعتباری است که از شهریورماه سال‌جاری در شعب بانک آینده در سراسر کشور، ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک آینده، سارا فخریان، رئیس اداره اعتبارات خرد و متوسط بانک آینده، ضمن اعلام این خبر، هدف از طرح «بهاور» را تامین نیازهای تسهیلاتی مشتریان خرد، تا سقف ۲ میلیارد ریال و با شرایطی ساده، عنوان کرد.

وی افزود: براساس این طرح، عموم مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی، می‌توانند براساس میانگین سپرده‌گذاری خود، از تسهیلات «بهاور»، با نرخ ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۲۴ یا ۳۶ ماهه، بهره‌‌مند شوند.

رئیس اداره اعتبارات خرد و متوسط بانک آینده تصریح کرد: برخورداری از تسهیلات خرد تا سقف ۲ میلیارد ریال، امکان انتخاب مبلغ تسهیلات و مدت بازپرداخت اقساط توسط مشتری، سرعت در انجام امور تسهیلات‌گیرندگان و ضامنین، امکان انتقال امتیاز تسهیلات از افتتاح‌کننده حساب به شخص ثالث، امکان افتتاح حساب ازسوی شرکت‌ها و اعطای وام به کارکنان آنها و پذیرش ضمانت زنجیره‌ای کارکنان سازمان‌ها برای یکدیگر، از جمله مهم‌ترین مزیت‌های طرح تسهیلاتی بهاور است که از سوی رئیس اداره اعتبارات خرد و متوسط بانک آینده، مورد تاکید قرار گرفت.

فخریان در پایان یادآور شد: طرح بهاور با توجه به هدف این محصول مبنی بر تامین خواسته‌ها و انتظارات اعتباری مشتریان و استقبال دیگر هموطنان، همچنان ادامه دارد.

براساس این گزارش، تاکنون تعداد ۲ هزار و ۳۸۳ فقره تسهیلات بهاور، از سوی بانک آینده پرداخت شده که در توزیع عادلانه تسهیلات در سطح جامعه و دستیابی نظام بانکی به استانداردهای ملی و بین‌المللی صنعت بانکداری، تاثیرگذار است. علاقه‌مندان، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک آینده مراجعه یا با مرکز ارتباط بانک تماس بگیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄  4  =