نمایشگاه تراکنش ایران، رزمایشی در زمینه بانکداری و پرداخت است

مدیرعامل سیمرغ تجارت:

کریمی با بیان اینکه رویکرد فعالان حوزه بانکداری و پرداخت نسبت به برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران بدون هیچ شکی باید حمایتی باشد، تاکید کرد:‌ نمایشگاه تراکنش ایران، همانند سال‌های گذشته نشان داده است که بیش از هرچیزی محلی برای ایجاد همدلی میان فعالان این صنعت است و فکر می‌کنم همه فعالان و تصمیم گیران در این حوزه با کنار گذاشتن تفکرات سیاسی و مشکلات و اختلاف دیدگاه‌ها می‌توانند به هرچه باشکوه تر برگزار شدن این نمایشگاه کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علیرضا کریمی، مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت درباره برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران و نقش این نمایشگاه در دوران پساتحریم، گفت: معتقدم در شرایطی که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه صنعت بانکداری و پرداخت ما اعمال کرده است، «نمایشگاه تراکنش ایران»می‌تواند به رزمایشی شکوهمند در زمینه صنایع بانکی و پرداخت تبدیل شود.
 
وی افزود: همانطور که ما با برگزاری رزمایش‌های نظامی توان موشکی و نظامی خود را به رخ دشمنان می‌کشیم، نمایشگاه تراکنش ایران نیز مانور و رزمایشی در حوزه بانکداری و پرداخت است که می‌تواند دستاوردهای نظام بانکی و حوزه پرداخت را به رخ کشورهای دیگر و دشمنان بکشد و اعلام کند که ما این دستاوردها را در حوزه‌های فین تک و پرداخت و بانکداری به دست آورده‌ایم.
 
کریمی با بیان اینکه رویکرد فعالان حوزه بانکداری و پرداخت نسبت به برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران بدون هیچ شکی باید حمایتی باشد، تاکید کرد:‌  نمایشگاه تراکنش ایران، همانند سال‌های گذشته نشان داده است که بیش از هرچیزی محلی برای ایجاد همدلی میان فعالان این صنعت است و فکر می‌کنم همه فعالان و تصمیم گیران در این حوزه با کنار گذاشتن تفکرات سیاسی و مشکلات و اختلاف دیدگاه‌ها می‌توانند به هرچه باشکوه تر برگزار شدن این نمایشگاه کمک کنند.
 
وی تاکید کرد: از سوی دیگر انتظار می‌رود فابا نیز فضا را برای مشارکت همه فعالان و شرکت‌ها و دیدگاه‌های مختلف در این نمایشگاه فراهم کند.
 
وی همچنین به اعمال دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران همزمان با برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، اشاره کرد و گفت: نمایشگاه تراکنش ایران می‌تواند به محلی برای ارائه پلن «بی» در زمینه بانکداری و پرداخت و با هدف مقابله با تحریم‌های غرب تبدیل شود.
 
وی تاکید کرد: نمایشگاه باید به سمتی برود که راه‌کارهای جایگزین تحریم‌های آمریکا در صنعت بانکداری و پرداخت ارائه شود، به طور مثال مشکلاتی مانند سوئیفت و یا در دسترس نبودن مسترکارت و ویزاکارت برای شهروندان ایرانی از جمله این مشکلات است که هیچ‌گاه بطور جدی به آن پرداخته نشده است و معتقدم باید راه‌کارهایی دائمی برای آنها در نظر گرفته شود.
 
کریمی با اشاره به اینکه ارائه خدمات در فضای تحریم و تداوم آن در فضای مستقل، استارت یک نظام بانکی مستقل از تحریم‌ها است، افزود: من فکر می‌کنم نمایشگاه تراکنش ایران فرصت خوبی برای ارائه پلن بی در زمینه بانکداری و پرداخت و مقابله با تحریم ها است و اگر نمایشگاه تراکنش در این مسیر سوق پیدا کند می تواند موثر و هدف دار عمل کند.
 
مدیرعامل شرکت تجارت سیمرغ افزود:‌ برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران یک هفته پس از اعمال دور جدید تحریم های آمریکا علیه ایران نشان دهنده این موضوع است که بخش های مختلف تجاری و اقتصادی در ایران به روال عادی زندگی و فعالیت های خود ادامه می دهند.
 
چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران 22 تا 24 آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

 

منبع: فابانیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  +    =  52