لزوم برقراری «تراکنش علیه تحریم!»/حضور کسب و کارهای مسئولیت پذیر در نمایش تراکنش امسال

در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌‌های مرکز فابا عنوان شد؛

نشست هم اندیشی رسانه ها با فابا، با حضور مدیرعامل فابا و مسئولان نمایشگاه(IT2018) برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در این نشست محمدمراد بیات؛ مدیرعامل مرکز فابا در پاسخ به خبرنگار« پایگاه خبری بانکداری الکترونیک» با اشاره به شعار این دوره از نمایشگاه تراکنش با عنوان"تراکنش علیه تحریمها " در خصوص چگونگی تحقق این شعار گفت: تراکنش به معنی تبادل و تعامل است و در برابر آن تحریم به معنی تقابل.هدف ما از بیان این شعار این است که در دنیای امروز دنیا از جنگ ،تحریم و تقابل خسته است و به دنبال صلح است.
وی با تاکید بر صلح خواهی ملت ایران در عرصه های مختلف بین المللی گفت:برجام سندی تاریخی برای اثبات این صلح خواهی است و در تمام ادوار می توانیم به آن به عنوان یک سند افتخار رجوع کنیم.
مدیرعامل مرکز فابا عزتمندی ایران را در گرو پا پس نکشیدن از شرایط فعلی عنوان کرد و خاطرنشان کرد:در این شرایط ادامه برنامه ها و حضور کسب و کارها در نمایشگاه های این چنینی نشان دهنده تپش نبض کسب و کار در کشور است.

بیات با بیان تفاوت های امسال این رویداد با سال های گذشته تصریح کرد:هرچند که این رویداد یک رویداد صنفی و تخصصی است ،اما امسال با این شعار رویکردی متفاوت دارد و رسالت تبیین این رویکرد بر عهده ما و رسانه هاست و حضور کسب و کارها در این نمایشگاه در شرایط کنونی نشان دهنده مسئولیت پذیری آنها برای آینده کشور است.

 وی با اشاره به شرایط حساس کنونی در کشور و هم‌زمانی برگزاری چهارمین دوره ITE 2018 با دور دوم اجرایی شدن تحریم‌های آمریکا، ابزار امیدواری کرد: این رویداد در ارائه پلن B کسب و کارها در شرایط تحریم و نمایش شور و نشان در صنعت بانکداری و پرداخت موثر باشد.

چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران به همت مرکز فابا،  با شعار« تراکنش علیه تحریم»۲۲ تا ۲۴ آبان سال جاری در محل نمایشگاههای دائمی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  5