راز سودآوری ایران ارقام در دوران سخت

شرکت پرحاشیه چگونه به سود رسید؟

شرکت ایران ارقام یکی از پرحاشیه‌ترین شرکت‌های صنعت در یک سال گذشته به شمار می‌رود که درآمد خود را از راه نصب و اجاره دستگاه‌های ATM کسب می‌کند.

ایران ارقام یکی از پرحاشیه‌ترین شرکت‌های صنعت در یک سال گذشته به شمار می‌رود که درآمد خود را از راه نصب و اجاره دستگاه‌های ATM کسب می‌کند. هرچند شرکت در سال‌های اخیر همواره سودآور بوده است اما آغاز روند نزولی سودآوری در سال 94 و افزایش شیب نزول آن در سال 95 موجب نگرانی سرمایه‌گذاران شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از ماهنامه بانکداری آینده شماره27؛ این شرکت یکی از پرحاشیه‌ترین شرکت‌های صنعت در یک سال گذشته به شمار می‌رود که درآمد خود را از راه روش و اجاره دستگاه‌های ATM کسب می‌کند. هرچند شرکت در سال‌های اخیر همواره سودآور بوده است اما آغاز روند نزولی سودآوری در سال 94 و افزایش شیب نزول آن در سال 95 موجب نگرانی سرمایه‌گذاران شد. این موضوع زمانی به نهایت خود رسید که ایران ارقام در صورت سالانه منتشرشده برای سال مالی منتهی به شهریور 96 خود، 109 میلیارد ریال زیان تحویل داد تا به عنوان تنها شرکت زیان‌ده صنعت انفورماتیک در بازار سرمایه شناخته شود. با معرفی مدیرعامل جدید، شرکت بودجه خود برای سال منتهی به شهریور97 را منتشر کرد که در آن سود خالص، مبلغ ناچیز 20 میلیارد ریال هدف‌گذاری شده است تا سهامداران برای سال مالی جدید نیز امید چندانی نداشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  3  =  9