افزایش ۳۴درصدی سرمایه گذاری در شرکت های فناوری انگلستان

گیفت کارت «میکونکس» در آمریکا، کانادا و ایرلند

در حالی که سرعت رشد درآمد بخش بین المللی فناوری در ربع دوم سال 2020 به 8 درصد در سال کاهش یافته، اما تجزیه و تحلیل های اولیه نشان می دهد که سرمایه گذاری در شرکت های فناوری انگلستان بین مارس و آوریل سال 2020، 34 درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت فین تک اسکاتلندی «میکونکس» با انعقاد قراردادهای جدید برای ارائه برنامه های گیفت کارت در کانادا، آمریکا و ایرلند، در همکاری با ارائه دهنده راه حل های بین المللی فناوری پرداخت «ای ام ال پیمنتس»، از پایگاه خود در بریتانیا در حال پیشرفت به کشورهای دیگر است.

«میکونکس» بیش از 45 برنامه گیفت کارت را در سراسر اسکاتلند، انگلیس، ولز و ایرلند شمالی ارائه می دهد و از زیرساخت ها و تجربه همکاری با شهرهای انگلیس برای پیشبرد گسترش بین المللی استفاده خواهد کرد. برنامه های گیفت کارت (Town and City) هزینه محلی را متوقف می کنند و باعث بهبود اقتصاد بومی می شوند.

این توسعه ارتباط طولانی مدت «میکونکس» را با EML Payments (ASX: EML) تقویت می کند، که دفاتری در بریتانیا، اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا دارد و برنامه هایی را در 28 کشور در حوزه مسترکارت، ویزا، ای اف تی پوز و دیسکاور مدیریت می کند.

در آمریکای شمالی، «میکونکس» در همکاری با EML گیفت کارت مرکز شهر را برای لینچبرگ در ویرجینا، بیلینگز در مونتانا و کوردووای آلاسکا ارائه می دهد، جایی که بودجه های فدرال بین مردم محلی تقسیم می شود. شرکت پرداخت EML بیش از 500 برنامه گیفت کارت بازار در آمریکای شمالی و فناوری 100 برنامه گیفت کارت در مرکز شهر را فراهم می کند.

«میکونکس» همچنین یک گیفت کارت جدید Town and City را دروگا، کانتی لوث، ایرلند و یک برنامه کانادایی برای مرکز شهر پیتربارو در انتاریو، معرفی خواهد کرد. این شرکت فناوری اسکاتلندی از زمان تعطیلات بحران کرونا در ساوت پورت، لستر، ارشیر شرقی و کمبرلی، 4 برنامه جدید گیفت کارت در انگلستان معرفی کرده است. برنامه هایی برای یورکشایر، بارنزلی، فالکرک، بوری سنت ادموندز، ناوزلی، جزیره وایت، تاویستوک و یک طرح اضافی در پرتشایر در دست توسعه است.

در حالی که سرعت رشد درآمد بخش بین المللی فناوری در ربع دوم سال 2020 به 8 درصد در سال کاهش یافته، اما تجزیه و تحلیل های اولیه نشان می دهد که سرمایه گذاری در شرکت های فناوری انگلستان بین 23 مارس و 27 آوریل سال 2020، 34 درصد افزایش یافته است. این فین تک همچنان بزرگ ترین بخش سرمایه گذاری فناوری انگلستان با 100 درصد افزایش نسبت به سال 2018 است؛ بنابراین، بخش فناوری دیجیتال انگلستان در سال 2019، 6 برابر سریع تر از هر اقتصاد دیگر رشد کرد و 149 میلیارد پوند به اقتصاد انگلیس کمک کرد.

منبع: فینکسترا
مترجم: فرزانه اسکندریان

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄    =  3