کارکنان آسان پرداخت، پایش سلامت شدند

معاینات ادواری سلامت کارکنان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در آسان‌ پرداخت انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این مطلب را سارا موسوی کارشناس سلامت و ایمنی این شرکت اعلام و تاکید کرد: این معاینات هر سال طبق قانون کار در شرکت انجام می‌شود و در قالب آن، همکاران در شهرهای تهران، زنجان، خرمدشت و پردیس با همکاری متخصصان طب کار پایش سلامت می‌شوند.

او ادامه داد: علاوه بر آزمایشهای روتین خون، آزمایش ویتامین D و آنزیمهای کبدی از آزمایشهای مهم برای همه افراد در نظر گرفته می‌شود. در عین حال،  آزمایش تیروئید برای خانم‌ها   و   PSA  به‌منظور تشخیص مشکلات پروستات درآقایان بالاتر از 40 سال هم صورت می‌پذیرد.

موسوی افزود: روال معاینات ادواری این گونه است که با انتخاب یکی از مراکز طب کار زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران مذاکره میشود و این مرکز طبق صلاحدید خود با آزمایشگاه مربوطه قرارداد میبندند؛ معاینات طب  کار هم با پزشک معتمد واحدها و کارشناس ارشد بهداشت حرفه‌ای انجام می‌پذیرد که شامل شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی و آزمایشهای تنفس است که البته امسال به دلیل کرونا معاینات اسپیرو انجام نشد.

به گفته این کارشناس، طبق قوانین international labour organization سازمان بین‌المللی کار در تمام دنیا این آزمایش‌ها در صنایع مختلف به صورت سالانه انجام می‌شود و در عین حال در صنایع نفت و گاز، شش ماه یکبار لازم الاجراست.

وی همچنین تصریح کرد:  هزینه انجام معاینات از مرکز بیمه تکمیلی تامین می‌شود و با توجه به اوضاع اقتصادی این روزها، همکارانمان حداقل با امکان آزمایش در محل به صورت اجباری، پایش سلامت می‌شوند.

بر اساس این گزارش،  پس از اتمام معاینات ادواری، به تمامی افراد دارای مشکلات خاص اطلاع رسانی می‌شود و برای پیگیری درمان، راهنمایی‌های لازم توسط کارشناس  HSE ارائه می‌شود.

 

منبع: روابط عمومی آسان پرداخت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  24