دیجیتالی کردن سرویس‌های مختلف بانکی

اصلی ترین رسالت شرکت پرداخت الکترونیک سداد;

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد دیجیتالی کردن سرویس‌های مختلف بانکی و ارتقا کیفیت خدمات را اصلی ترین رسالت این شرکت عنوان و در همین راستا به راه‌اندازی شعبه دیجیتال بانک ملی تحت عنوان نشان بانک در اپلیکیشن ایوا اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دکتر محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد و هیئت همراه در دومین روز سفر خود به جزیره کیش که با هدف نظارت بر خدمت‌رسانی به مشتریان سداد و توسعه خدمت‌رسانی صورت گرفته است، با حفظ پروتکل های بهداشتی از شعب بانک ملی ایران در جزیره کیش بازدید کردند.

در این بازدید همچنین نشست مشترکی با مسئولان شعبه بانک ملی ایران در جزیره کیش برگزار شد که علی واحدی مسئول بازاریابی و زرین معاون ارزی شعبه بانک ملی ایران در جزیره کیش به تشریح ظرفیت‌های ویژه در این جزیره جهت توسعه خدمات شرکت پرداخت الکترونیک سداد به شهروندان کیش پرداختند.

محمودزاده در این نشست ضمن تاکید بر اینکه سیاست کلان بانک ملی توسعه کارت‌های اعتباری است، تصریح کرد: مخاطبان اصلی در بحث توسعه کارت‌های اعتباری عموم مردم و کل جامعه است.

مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد بر ضرورت فرهنگ سازی در استفاده از کارت‌های اعتباری تاکید و خاطرنشان کرد: هدف از مذاکره و رایزنی ما در جزیره کیش با صنوف مختلف در راستای توسعه و فرهنگ‌سازی در استفاده از کارت‌های اعتباری است و این مهم می‌تواند در توسعه و جذب گردشگری و مسافران به کیش موثر باشد.

وی یادآور شد: اکنون کارت‌های اعتباری در جهان مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته به گونه‌ای که تامین اعتبار این کارت‌ها صرفا توسط بانک‌ها صورت نگرفته بلکه مراکز ارائه خدمات و فروش کالا می توانند نسبت به مشارکت در تامین اعتبار اقدام می کنند.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد دیجیتالی کردن سرویس‌های مختلف بانکی و ارتقا کیفیت خدمات را اصلی ترین رسالت این شرکت عنوان و در همین راستا به راه‌اندازی شعبه دیجیتال بانک ملی تحت عنوان نشان بانک در اپلیکیشن ایوا اشاره کرد.

مسئول بازرگانی شعبه بانک ملی در کیش به استقبال صنوف مختلف از دستگاه‌های کارتخوان شرکت پرداخت الکترونیک سداد اشاره کرد.

در انتهای جلسه پیشنهادات، نظرات و سوالات توسط مورد بررسی و پاسخگویی قرار گرفت.

گفتنی است، دکتر محمودزاده و هیئت همراه، همچنین با علی خدادادی رئیس جامعه دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کیش دیدار و درباره همکاری های فی مابین به ویژه در خصوص توسعه کارت های اعتباری در جزیره زیبای کیش بحث و تبادل نظر کردند.

 

منبع: روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1