توکن های سهام به زودی از وبسایت صرافی بایننس حذف می شوند

بزرگترین صرافی آنلاین رمز ارز اعلام کرد که توکن‌های سهامی به زودی در پلتفرم بایننس از دسترس خارج می‌شوند و کاربران زمان کافی دارند تا در مورد حساب‌های خود تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از کوین‌دسک، صرافی آنلاین بایننس اعلام نمود که به پشتیبانی از خرید توکن‌های سهام پایان خواهد داد. این موضوع در حالی است که این صرافی سه ماه پیش شروع به فعالیت در این زمینه نموده بود.

بایننس روز جمعه بیان کرد که توکن های سهامی به زودی از وبسایت برای خرید حذف می شوند و پشتیبانی از چنین توکن هایی تا ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر ماه) پایان خواهد یافت.

این صرافی همچنین اظهار داشت برای اینکه بتواند بر روی محصولات خود تمرکز بیشتری داشته باشد این تصمیم را گرفته است.

بایننس سرویس توکن سهام خود را در ماه آوریل معرفی نمود و این اجازه را به مشتریان خود داد تا بتوانند بخشی از سهام شرکت‌هایی مانند تسلا و کوین‌بیس را خریداری کنند. در ادامه نیز توکن سهام شرکت‌هایی مانند مایکرواستراتژی، مایکروسافت و اپل نیز به این سرویس اضافه شدند.

طولی نکشید که نهادهای نظارتی از این موضوع باخبر شدند، در ادامه نیز ناظران مالی انگلیس و آلمان هر دو در هفته‌های بعد از این موضوع ابراز نگرانی کردند.

واکنش ها در برابر بایننس در هفته‌های اخیر افزایش یافت، به طوری که نهادهای نظارتی در سراسر جهان هشدار داده‌اند که این صرافی مجوز ارائه خدمات قانونگذاری شده در بازار کشورها از جمله انگلیس و ژاپن را ندارد. ایتالیا نیز به تازگی به این کشورها اضافه شده و ادامه فعالیت بایننس را در قلمرو قضایی خود ممنوع نموده است.

تازه ترین این کشورها هنگ کنگ است که قانونگذاران بازار آن امروز اعلام نمودند که صرافی بایننس در حوزه قضایی این کشور ثبت نشده است.

چانگ پنگ ژائو ملقب به CZ مدیر عامل بایننس در تاریخ ۷ ژوئن در نامه‌ای سرگشاده به مشکلات بایننس اشاره نمود و گفت مطابقت با قوانین همانند سفری جدید برای بایننس است. او در ادامه توضیح داد به منظور گسترش بیشتر رمزارزها باید چارچوب‌های قانونگذاری شفاف‌تری شکل بگیرد.

کاربران بایننس در منطقه اقتصادی اروپا (EEA) و سوئیس که توکن‌های سهام را خریداری نموده‌اند، این امکان را خواهند داشت تا به پلتفرم CM-Equity AG مهاجرت کنند. این پلتفرم توسط یک شرکت سرمایه‌گذاری آلمانی و شریک بایننس در این زمینه ارائه شده است.

این پلتفرم جدید قرار است چند هفته پس از موعد اکتبر برای پایان فعالیت توکن های سهام بایننس در این زمینه و در حوالی ماه سپتامبر شروع به فعالیت کند.

 

 

منبع: میهن بلاکچین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

13  +    =  19