طراحی آیفون SE 4 لو رفت؛ احیای ناچ، یک دوربین پشتی و پورت USB-C

رندرهای CAD آیفون اس ای نسل چهارم، گوشی مورد انتظار اپل را با طراحی مشابه آیفون ۱۴ به تصویر می‌کشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از زومیت ،طراحی منتسب‌به نسل چهارم آیفون SE در رندرهای CAD منتشرشده توسط سایت هندی 91Mobiles به‌نمایش درآمد. این رندرها دستگاهی با پنل تمام‌صفحه‌ی ۶٫۱ اینچ را نمایش می‌دهند که در بالای آن ناچ دیده می‌شود.

بر اساس آنچه در رندرها می‌بینیم، آیفون SE 4 اپل لبه‌ی تخت و درگاه USB-C به‌جای لایتنینگ دارد. سبک طراحی نسل چهارم آیفون SE به‌شدت از آیفون SE 3 فاصله گرفته است؛ دستگاهی که از زبان طراحی آیفون ۸ استفاده می‌کند. آیفون SE در حال حاضر به نمایشگر ۴٫۷ اینچ، لبه‌ی خمیده، دکمه‌ی هوم و حاشیه‌های قابل توجه در اطراف نمایشگر مجهز است.

گفته می‌شود ابعاد آیفون اس ای نسل چهارم اپل به ۱۴۷ در ۷۱٫۵ در ۷٫۷ میلی‌متر می‌رسد. این باعث می‌شود که گوشی موردبحث تقریبا هم‌اندازه‌ی آیفون ۱۴ با ابعاد ۱۴۶٫۷ در ۷۱٫۵ در ۷٫۸ میلی‌متر باشد.

سال گذشته گفته شد که اپل می‌خواهد طراحی آیفون ۱۴ را به آیفون SE منتقل کند و سراغ نمایشگر ۶٫۱ اینچ اولد و سیستم فیس ID برود. تفاوت بزرگ مهم آیفون SE با آیفون ۱۴، به تعداد دوربین‌های پشتی مربوط می‌شود؛ جایی که آیفون SE تنها یک دوربین خواهد داشت.

گفته می‌شود عرضه‌ی آیفون SE 4 برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. فعلا قیمت گوشی موردبحث را نمی‌دانیم، اما با در نظر گرفتن تغییرات، بسیار بعید است که قیمت گوشی آیفون مدل SE 4 افزایش پیدا نکند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  5  =