قیمت دلار امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ / دلار برای فتح کریدور بالاتر خیز برداشت

قیمت دلار امروز با افزایش ۶۰۰ تومانی بازگشایی شد. اسکناس دلار با سقف قیمت و ترک کریدور ۵۰ هزار تومانی کمتر از ۱۰۰ تومان فاصله دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز با افزایش ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومانی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش، اسکناس دلار افزایش پلکانی دارد و در معاملات پشت خطی در کریدور بالاتر در حال معامله است. قیمت دلار در نیمه کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی در حال معامله است.

فعالان بازار ارز معتقدند حرکت صعودی دلار متاثر از رشد تقاضا است. آنها می‌گویند بازارساز در تلاش است با ارزپاشی، عرضه و تقاضا را در تعادل نگه دارد، اما روزهای پایانی سال مقطع حساسی است و تا کنون موفق به مهار قیمت نشده است.

پیش از این، تحلیلگران بازارهای مالی کف قیمت دلار را منطقه ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومانی در نظر می‌گرفتند اما با مفروضات فعلی به نظر می‌رسد، کف قیمت این اسکناس تا محدوده ۵۶ هزار تومان پیشروی کرده است.

پوند هزار تومان گران شد

قیمت درهم امروز با افزایش ۱۸۰ تومانی نسبت به روز گذشته بازگشایی شد. درهم در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۶ هزار و ۲۳۰ تومان معامله می‌شود. تتر نیز با افزایش ۵۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته روی رقم ۵۹ هزار و ۹۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با افزایش هزار تومانی با رقم ۷۵ هزار و ۸۰۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با رشد ۸۸۰ تومانی با رقم ۶۴ هزار و ۹۱۰ تومانی در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران بدون تغییر عرضه شد. اسکناس دلار با رقم ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت حواله دلار با رقم ۳۹ هزار و ۸۶۴ هزار تومانی عرضه شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  12