کاهش ۲۵ درصدی مصرف رول کارتخوان در کنار رشد شاخص های عملکردی پرداخت نوین

معاون عملیات شرکت پرداخت نوین خبر داد؛

یکی از استراتژی های کلان شرکت پرداخت نوین در حوزه کنترل منابع و مصارف ، کاهش هوشمندانه رول کارتخوان در سال ۱۴۰۲ بوده است که بررسی ها موفقیت شرکت پرداخت نوین در آیتم فوق را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بررسی گزارش‌های مهم صنعت پرداخت کشور در دو سال گذشته نشان از آن دارد که شرکت پرداخت نوین علاوه بر گسترش بازار خود و رشد در شاخص‌های اساسی این صنعت توانسته گام مهمی را در راستای توسعه پایدار و چشم‌انداز خود نظیر کاهش مصرف رسید دستگاه کارتخوان بردارد.

این مهم در حال حاضر در تمامی گزارش هایی که در این صنعت منتشر شده است قابل توجه است به این جهت بر آن شدیم که گفت‌وگوی کوتاهی با پوریا پیریه، معاون عملیات شرکت پرداخت نوین داشته باشیم.

پوریا پیریه، معاون عملیات شرکت پرداخت نوین در این گفت و گو ضمن اشاره به افزایش سهم بازار این شرکت در شاخص مبلغی و همچنین کارتخوان‌های فعال گفت: در سال جاری و با توجه به برنامه‌ی هدفمند طراحی شده،بهینه سازی منابع مصرفی و توسعه پایدار برند پرداخت نوین مطابق با چشم‌انداز شرکت به عنوان یک اصل پذیرفته شده در دستور کار قرار گرفته است.

از این رو با استفاده از روش‌های نوین و مطابق با استانداردهای روز دنیا و پس از بررسی و امکان‌سنجی عوامل تاثیرگذار در بخش‌های مختلف از فرآیند پرداخت الکترونیک، بر آن شدیم تا تراکنش نوین را برای نخستین بار در صنعت پرداخت الکترونیک ایران به مرحله‌ی اجرا برسانیم.

او در ادامه با ذکر تلاش‌های بسیاری که توسط واحدهای مختلف فنی و عملیاتی شرکت پرداخت نوین برای عملیاتی نمودن تراکنش نوین به انجام رسیده است، اضافه کرد: در تراکنش نوین آن چه دارای اهمیت بالایی برای ما بود، فرهنگ‌سازی و تشویق افراد جامعه برای کاهش مصرف کاغذ بوده است، تا آن جایی که برای نخستین بار در صنعت پرداخت ایران، طراحی نوینی با جملات مختلف فرهنگی و ادبی بر روی کاغذهای رسید دستگاه کارتخوان انجام شد که علاوه بر مسئولیت اجتماعی، بخشی از فرآیند توسعه پایداری است که ما در چشم‌انداز خود در شرکت پرداخت نوین گام‌های اجرایی آن را بر می‌داریم.

پیریه در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با اعلام این که این شرکت در سال جاری ضمن رشد ۳ برابری عملکرد و سهم تراکنش کارتخوان توانسته استفاده از کاغذ رسید کارتخوان (کاغذ رول) را به نسبت سال گذشته ۲۵ درصد کاهش دهد که این مهم تاثیر بسزایی در سودآوری شرکت پرداخت نوین داشته است.

او در بخش پایانی گفت و گوی خود، ضمن قدردانی از تجارب ارزشمند و تلاش‌های بسیار جامعه‌ی متخصصین که در این مسیر همراه بوده‌اند ابراز داشت که با استفاده از راه‌کاری‌های نوین بزودی نقش ماندگاری در صنعت پرداخت کشور توسط شرکت پرداخت نوین رقم خواهد خورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  16