روش مسدودسازی سپرده از طریق همراه بانک ایران زمین

آیا می‌دانستید با همراه بانک فراز ایران زمین می‌توانید سپرده خود را مسدود کنید و تراکنش امن داشته باشید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از عصربانک زمانی که صحبت از انجام امور بانکی از طریق اینترنت، همراه بانک، درگاه های پرداخت و فضای مجازی به میان می آید، موضوع امنیت حساب سرمایه‌های مشتریان و اعتماد به نرم افزارهای بانکی بسیار حیاتی و مهم می‌شود. بانک ایران زمین برای انجام تراکنش‌های امن و افزایش امنیت سپرده و حساب‌های مشتریان خود یک اقدام ویژه انجام داده است.

این بانک با طراحی ویجت مسدودسازی مبلغ سپرده در همراه بانک فراز ایران زمین این امکان را به مشتریان خود داده است تا سپرده خود را مسدود کنند و در زمان لازم مبلغ مورد نیاز خود را رفع مسدودی کرده و مبلغ مورد نظر را برداشت یا انتقال دهند. با این روش تمامی سپرده های مشتریان در امنیت کامل نگهداری می‌شوند و افراد سودجو و هکرها به سپرده های آنها دسترسی نخواهند داشت.

مسدودسازی سپرده از طریق همراه بانک ایران زمین

برای استفاده از خدمات مسدودسازی سپرده ابتدا وارد همراه بانک فراز ایران زمین شوید، سپس در بخش باجه دیجیتال، ویجت خدمات جدید را انتخاب کنید. در این بخش روی ویجت سپرده بزنید و مسدودسازی مبلغ را انتخاب کنید.

پس از ورود به این بخش از فهرست سپرده ها، سپرده مورد نظر را انتخاب و مبلغ مسدودی را وارد کنید. در این مرحله کد امنیتی از طرف بانک ایران زمین برای شما پیامک می‌شود؛ آن را وارد کنید و مبلغ مورد نظر شما مسدود خواهد شد؛

روش رفع مبلغ مسدود شده

همچنین برای رفع مبلغ مسدود شده کافی است وارد ویجت رفع مسدودی مبلغ در بخش سپرده شوید. سپرده و مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کنید و با وارد کردن کد امنیتی ارسال شده، مبلغ مورد نظر را از حالت مسدودی خارج کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄  3  =