پیش بینی قیمت طلا و سکه ۲۰ دی ۱۴۰۲ / سکه امامی ۳۱ میلیون تومانی می‌شود؟

قیمت طلا و سکه امروز با روند افزایشی دلار و انس جهانی طلا، جامپ قابل توجهی داشت. برخی قطعات سکه نظیر سکه امامی رشد بیش از ۵۰۰ هزار تومانی داشتند و سکه‌های سبک‌تر نیز در آستانه ورود به کانال بالاتر قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تجارت‌نیوز، روز سه‌شنبه قیمت طلا و سکه در تمام وزن‌ها و قطعات افزایشی شد. رشد هر دو فاکتور اثرگذار بر بازار طلا، قیمت‌ها را صعودی کرد. با شروع چهارمین روز هفته، قیمت سکه امامی رشد نیم‌میلیونی داشت و قیمت سکه‌های سبک به کانال بالاتر راه یافتند. رشد ۳۰۰ تومانی دلار و افزایش هشت دلاری طلای جهانی هم روند بازار طلا را صعودی کرد.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش، قیمت انس جهانی طلا با رقم ۲۰۳۴ دلاری در حال معامله است. تحلیلگران بازارهای مالی معتقدند بازار در مسیر خنثی در حرکت است؛ اما همگرایی بالای بازار فلز زرد با دلار باعث شده است قطعات سکه در روند صعودی قرار بگیرند.

صعود خانواده سکه‌ها به کانال بالاتر

سکه امامی در روز سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ با افزایش ۵۶۳ هزار تومانی به قیمت  ۳۰ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان رسید. سکه‌ بهار ۲۸۵ هزار تومان گران شد و با قیمت ۲۷ میلیون و ۵۸۵ هزار تومان معامله شد. نیم‌سکه با افزایش ۴۵۰ هزار تومانی به کانال بالاتر راه یافت و با قیمت ۱۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد.

ربع‌سکه با ۱۶۵ هزار تومان افزایش ۱۱ میلیونی شد و روی قیمت ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومانی ایستاد. سکه گرمی با افزایش ۵۰ هزار تومانی به کانال ۶ میلیونی ورود کرد و با قیمت ۶ میلیون و ۲۰ هزار تومان معامله شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  7  =