ارزش بازار رمز ارزها در سال ۲۰۲۴ به ۳ تریلیون دلار می‌رسد؟

تحلیلگران بیت‌فینکس پیش‌بینی می‌کنند، ارزش بازار رمز ارزها در سال 2024 به 3.2 تریلیون دلار می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تجارت‌نیوز، تحلیلگران بیت‌فینکس در گزارشی پیش‌بینی می‌کنند که ارزش کل بازار دارایی‌های دیجیتال ممکن است در سال 2024 به 3.2 تریلیون دلار برسد. این گزارش تعدادی از عوامل صعودی را که باعث رشد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند، برجسته می‌کند.

بر اساس داده‌های گزارش صرافی بیت‌فینکس، انتظار می‌رود تورم جهانی در سال 2024 کاهش یابد. این موضوع ممکن است رمز ارزها را برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال دارایی‌هایی با قابلیت پوشش تورمی هستند، جذابتر کند.

همچنین در ادامه روند فعلی بازار، سرمایه‌گذاران نهادی به طور فزاینده‌ای در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، که این موضوع نیز به افزایش قیمت‌ها کمک می‌کند.

از سوی دیگر، تعداد افرادی که از ارزهای دیجیتال در مبادلات خود استفاده می‌کنند، به سرعت در حال افزایش است. این عامل نیز موجب افزایش ارزش بازار دارایی‌های دیجیتال می‌شود.

علاوه بر عوامل ذکر شده، گزارش صرافی بیت‌فینکس تاکید می‌کند که پتانسیل ETF اسپات بیت کوین ممکن است در سال 2024 بازار ارزهای دیجیتال را بیشتر تقویت کند. همچنین در صورت ارائه این ابزار،  سرمایه‌گذاران می‌توانند بیت کوین را در پلتفرم‌های مختلف در بازار‌های سهام معامله کنند. اگر صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین تایید شوند، این رمزارز ممکن است در مجاورت طیف گسترده‌تری از سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

این گزارش بیان می‌کند، بازار ارزهای دیجیتال در سال 2024 با ارزش بازار بالقوه 3.2 تریلیون دلاری برای رشد قوی‌تر آماده می‌شود. این رشد همزمان با کند شدن تورم، افزایش پذیرش نهادی و افزایش پایگاه کاربران تقویت می‌شود.

افزایش احتمال بازار صعودی برای بیت کوین در سال 2024

در نتایج گزارش‌های صرافی بیت‌فینکس، ارزش بازار رمز ارزها در سال 2024 به 3.2 تریلیون دلار می‌رسد. کند شدن تورم یک عامل کلیدی در رشد بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. پذیرش نهادی در حال افزایش است، که همچنین به افزایش قیمت‌ها کمک می‌کند. پایگاه کاربران نیز در حال رشد است، که در ادامه به افزایش ارزش بازار کمک می‌کند. پتانسیل ETF بیت کوین اسپات ممکن است در سال 2024 بازار رمز ارزها را بیشتر تقویت کند.

در مجموع می‌توان گفت، گزارش صرافی بیت‌فینکس بازار ارزهای دیجیتال را صعودی پیش‌بینی می‌کند. این گزارش در کنار داده‌های منتشر شده از سایر صرافی‌ها و تحلیلگران، سناریو آغاز رالی صعود بیت کوین در سال 2024 را بیش از پیش تقویت می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  32