پارت با راهکارهای نوین اقتصادی به نمایشگاه تراکنش می‌آید

شرکت دانش بنیان پردازش اطلاعات مالی پارت با ارائه راهکارهای نوین اقتصادی مبتنی بر هوش مصنوعی در نمایشگاه تراکنش ایران شرکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت دانش بنیان پردازش اطلاعات مالی پارت با ارائه راهکارهای نوین اقتصادی مبتنی بر هوش مصنوعی در نمایشگاه تراکنش ایران شرکت خواهد کرد. پیشگامان و فعالان حوزه فناوری‌های نوین پرداخت، در این نمایشگاه گرد هم آمده و محصولات و راهکارهایی که آینده اقتصاد دیجیتال ایران را دستخوش تغییر می‌کند، ارائه خواهند داد.

این رویداد در دوره‌ای برگزار می‌شود که هوش مصنوعی مرزهای صنایع مختلفی از جمله صنعت بانکی و مالی را درنوردیده و هوشمندسازی فرآیندها یکی از مهم‌ترین رویکردهای شرکت‌های تکنولوژی‌محور است.

حضور پارت در نمایشگاه تراکنش فرصتی است برای آشنایی با جدیدترین راهکارهای اقتصادی مبتنی بر هوش مصنوعی؛ که جهش بزرگی را در حوزه مالی و اقتصادی رقم خواهد زد.

محصولات نوآور پارت دانش بنیان در نمایشگاه تراکنش

شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت همواره سعی بر این داشته تا با ارائه محصولاتی مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا و بهره‌گیری از هوش مصنوعی، در هوشمندسازی فرآیندهای سازمان‌ها و سهولت ارائه خدمات اثرگذار باشد. سرویس احراز هویت بیومتریک، سرویس امضای دیجیتال، سرویس سفته الکترونیک و سرویس اعتبارسنجی، محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی پارت هستندکه با تکیه بر توانمندی جمعی ازنخبگان و متخصصان کشور توسعه یافته و در این نمایشگاه ارائه خواهند شد.

احراز هویت بیومتریک با بهره‌گیری از جدیدترین الگوریتم‌های هوش مصنوعی این امکان را فراهم آورده تا کاربران از راه دور به صورت امن و معتبر احراز هویت آنلاین انجام دهند. امضای دیجیتال باعث جهش بزرگی در امنیت قراردادها و فرآیندهای دیجیتالی شده است و اعتبارسنجی و سفته الکترونیک با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های پیشرفته، فرآیند دریافت تسهیلات را ساده‌تر نموده و ریسک‌های اعطای تسهیلات را کاهش داده‌اند.

نشست ها و کارگاه های تخصصی پارت در نمایشگاه

پارت به عنوان شرکت پیشرو ارائه دهنده خدمات نوین مالی با ارائه محصولات مختلف در قالب نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، میزبان علاقمندان به این حوزه است.

نشست تخصصی “صدای مشتری از راه دور می‌آید” با محوریت احراز هویت آنلاین به‌عنوان مرکز ثقل سفر دیجیتالی و دو کارگاه معرفی محصول امضای دیجیتال و سفته الکترونیک با میزبانی پارت برگزار خواهند شد.

علاوه بر حضور در نشست و کارگاه‌های تخصصی، شرکت دانش بنیان پارت در بخش نمایشگاهی نیز در غرفه‌های شماره 14 و 15 میزبان مخاطبان خواهد بود.

کمی بیشتر از تراکنش

«نهمین نمایشگاه تراکنش ایران» طی روزهای 18 الی 20 دی‌ماه 1402 در محل مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله برگزار می‌شود. بیش از 100 شرکت فعال در حوزه صنایع مالی، بانکی، پرداخت و نوآوری در این نمایشگاه حاضر شده‌اند تا در کنار محیط نمایشگاهی، محصولات و راهکارهای خود را در بیش از 60 کارگاه معرفی محصول و 50 نشست تخصصی به مخاطبان خود ارائه دهند.

تراکنش فرصت حضور در نشست‌های تخصصی، گفتگو، همکاری و هم‌افزایی میان فعالان عرصه مالی و بانکی را بیش از پیش فراهم خواهد کرد. متقاضیان شرکت در این رویداد می‌توانند برای حضور در نمایشگاه به وبسایت این رویداد مراجعه نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

83  ⁄  83  =