تا عید صاحب خودرو فول لاکچری جدید سایپا شوید

بر اساس اطلاعیه شماره ۵ سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی، با توجه به ظرفیت‌های خالی ناشی از انصراف متقاضیان و افزایش تولید در راستای اجرای تصمیمات کارگروه خودروی شورای رقابت و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو، ظرفیت‌های قابل ارائه توسط خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک طرح‌های عرضه شامل طرح عادی، طرح خودروهای فرسوده ، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

امکان ثبت‌نام برای دو محصول سایپا در سامانه یکپارچه عرضه خودروی داخلی، فقط برای متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که موعد زمانی تحویل خودروی آنها در فصول آتی تعیین شده، امکان‌پذیر شد.

ثبت‌نام در این مرحله هیچ گونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی‌کند و تعهد خودروساز صرفاً بر اساس قطعی کردن ثبت‌نام و واریز وجه متقاضی در زمان مقرر شده توسط خودروساز، شکل می‌گیرد.

خودروهای عرضه شده در این مرحله با توجه به اعلام شرکت سایپا محصولات ساینا SDA و شاهین با گیربکس اتوماتیک مبنی بر امکان فروش فوق‌العاده محصولات خود با تحویل حداکثر سه ماهه، کلیه متقاضیان دارای شرایط به شرح ذیل می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه (که ۱۰۰ میلیون تومان پول بلوکه کرده‌اند)، که موعد زمانی تحویل خودروی آنها پیش از این در فصول آتی تعیین شده است، (متقاضیانی که در طرح‌های جایگزینی قبلی و یا در طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت‌ کرده‌اند امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت)، امکان لغو سفارش و انتخاب خودرو از محصولات عرضه شده میسر است.

با توجه به نوع فروش فوری پس از فراخوان و اعلام مهلت واریز وجه توسط خودروساز، متقاضیان ظرف مدت حداکثر پنج روز نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

کلیه افرادی که دعوتنامه برای آنها صادر شده و یا خرید خودرو داشته‌اند و متقاضیانی که در طرح‌های جایگزینی قبلی سامانه و یا طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده‌اند، امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت و مشمول این طرح نیستند.

به جهت تسهیل در فرآیند کار پیشنهاد می‌شود متقاضیان جهت مشاهده محصولات و اطلاع از جزئیات برنامه فروش به سایت شرکت سایپا مراجعه کنند.

سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به آدرس ESALECAR.IR می‌توانند از هم اکنون تا ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه روز دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ در این سایت ثبت‌نام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  −  32  =