بیمه سامان در پی کسب نیمی از سهم بازار بیمه تجهیزات الکترونیک

مدیر بیمه های مهندسی و رشته های خاص شرکت بیمه سامان از صدور بیش از 400 هزار فقره بیمه نامه تجهیزات الکترونیک توسط این شرکت خبر داد و گفت: با برنامه ریزی ها انجام شده و بهبود زیرساخت ها، به دنبال کسب نیمی از سهم بازار این بیمه نامه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، محمدرضا آقاجانی با بیان این که در تلاشیم در سال های 1405-1407 سهم بیمه های مهندسی را به حداقل10 درصد پرتفوی بیمه سامان برسانیم، اظهار کرد: به این منظور باید سهم بیمه های خرد را در پرتفوی شرکت افزایش دهیم.
وی همچنین به لزوم فعالیت بیشتر صنعت بیمه در حوزه بیمه نامه های خاص اشاره و خاطرنشان کرد: عدم نوآوری در فرایندها و تکمیل نشدن زنجیره ارزش، باعث کاهش اقبال به صنعت بیمه می شود و این در حالی است که بیمه گران باید به دنبال شناخت مشکلات متقاضیان بیمه و طراحی محصول متناسب با نیاز آنها باشند.

مدیر بیمه های مهندسی و رشته های خاص شرکت بیمه سامان گفت: در نظر داریم در سال های پیش رو، با ایجاد زیرساخت های جدید و تربیت نیروی انسانی، نیازهای مشتریان را به طور واقعی شناسایی کرده و در حوزه طراحی محصول، منشاء نوآوری باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  6