عملکرد مطلوب بانک سامان در پاییز

درآمد تسهیلات بانک سامان در 8 ماهه منتهی به آبان سال جاری به 15.646 میلیارد تومان رسید که مقایسه آن با مقطع مشابه سال قبل حاکی از افزایش 33 درصدی آن است. سایر درآمدهای بانک شامل درآمد سپرده گذاری، درآمد اوراق بدهی، درآمد سرمایه گذاری ها و درآمد کارمزد نیز در بازه زمانی مورد بررسی به 3.075 میلیارد تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، روند عملیات بانک در بخش تسهیلات بیانگر آن است که در مهر و آبان ماه بیشترین میزان درآمد ارائه تسهیلات در سال 1402 شناسایی شده و عملکرد بانک در 2 ماه ابتدائی پاییز بهتر از دو فصل بهار و تابستان بوده است.

بررسی وضعیت سپرده ها در بانک سامان نشان می دهد تا پایان آبان ماه مانده سپرده های سرمایه گذاری شده حدود 191 هزار میلیارد تومان بوده که افت حدود 1.2 همتی نسبت به پایان مهر ماه 1402 داشته است. بر اساس آمار ارائه شده سود پرداختی به سپرده ها در دوره مورد بررسی به 13.362 میلیارد تومان رسید.

با بررسی و مقایسه درآمد تسهیلات و سود پرداختی به سپرده ها در می یابیم بانک سامان موفق شد تا پایان آبان ماه به تراز عملیاتی مثبت 2.284 میلیارد تومانی دست یابد که نسبت به تراز عملیاتی 7 ماهه با افزایش همراه بود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  ⁄  3  =