پنل آسیب شناسی اکوسیستم مالی ایران محیط بر بانک، بیمه و بورس برگزار شد

پنل آسیب شناسی اکوسیستم مالی ایران محیط بر بانک، بیمه و بورس با حضور حامد قنادپور، مدیر عامل شرکت تارا؛ فرهاد اینالویی، رییس هیات مدیره هلدینگ جهان ارقام پارس و علی اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال بیمه دی در دهمین همایش سالانه بانکداری و نظام های پرداخت در غرفه سخنکده متن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در روز اول دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت پنل آسیب شناسی اکوسیستم مالی ایران محیط بر بانک، بیمه و بورس برگزار شد” حامد قنادپور مدیر عامل شرکت تارا و مدرس دانشگاه، در پنل آسیب شناسی اکوسیستم مالی ایران، محیط بر بانک، بیمه و بورس از سلسله نشست های دوشنبه های نوآوری، تعریف زیست بوم مالی را دلنشین دانست و گفت: مرز بین فین تک ها با سایر فناوری ها، بسیار باریک شده است.

قنادپور با اشاره به اینکه نسل جدید چندان قایل به این نیست که کجا، کار را انجام می دهد، تاکید کرد که این نسل به دنبال انجام خواسته اش است.

وی در وضع موجود، بزرگترین مساله را حلقه مفقوده ای به نام دیتا دانست و اظهار داشت: در کشور ما، دیتا جریان ندارد و دفع می شود.

مدیرعامل شرکت تارا، چالش دیگر را بحث تعامل دانست و عنوان کرد: متاسفانه نتیجه این می شود که ارزش افزوده نهایی برای مردم، اتفاق نمی افتد.

فرهاد اینالویی، رییس هیات مدیره هلدینگ جهان ارقام پارس در پنل آسیب شناسی اکوسیستم مالی ایران، محیط بر بانک، بیمه و بورس از سلسله نشست های دوشنبه های نوآوری تاکید کرد که قبل از اینکه یک بانک هوشمند شود، باید دیجیتالی شود.

اینالویی دیجیتالی شدن را به معنای توزیع شدن دانست و عنوان کرد که تکنولوژی هم از بحث توزیع شدگی حمایت می کند.

این مدرس دانشگاه تاکید کرد که در کشورمان، بلد نیستیم که در سیستم توزیع شده نظارت کنیم.

علی اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال بیمه دی نیز در پنل آسیب شناسی اکوسیستم مالی ایران، محیط بر بانک، بیمه و بورس از سلسله نشست های دوشنبه های نوآوری عنوان کرد که بحث اکوسیستم مالی در لایه ها شکل گرفته اما درست و اصولی نیست.

گلشنی با بیان اینکه جسته و گریخته اتفاقاتی رخ می دهد، گفت: واقعا این موضوع مشکل دارد و باید تقویتی روی اکوسیستم مالی انجام شود.

وی تاکید کرد که اکوسیستم مالی در کشورمان، بسیار از هم گسیخته است.

گفتنی است، دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما طی روزهای 29 الی 30 آبان ماه برگزار می شود. رسانه ای بانکداری آینده و بیمه داری نوین بهمراه پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و ریسک نیوز ذیل سخنکده متن(مدیریت تحول و نوآوری) در سالن اصلی جنب تالار خواجه نصیر به برگزاری پنل هایی در خصوص موضوعات مختلف بانکداری هوشمند خواهند پرداخت.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

78  −    =  70