بیشترین رشد سهم مبلغی تراکنش‌های موبایلی در تاپ

آخرین گزارش شاپرک نشان می دهد

تاپ توانست در مهرماه امسال با در اختیار داشتن «بالاترین رشد مبلغ تراکنش‌های موبایلی و پایدارترین بستر پرداخت در بین رهبران بازار و بیشترین تعداد ابزار پذیرش فعال اینترنتی»، عملکرد خود را ارتقا داده و با رشد خود در این سه شاخص به رتبه نخست دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، بر اساس آخرین گزارش اقتصادی منتشر شده شاپرک در مهرماه 1402، تاپ با کسب 0.61 درصد برای چندمین بار در سال جاری، بیشترین رشد را در مبلغ تراکنش‌های موبایلی، کسب کرده و جایگاه نخست را از این منظر در بین شرکت‌های پرداخت کشور، به دست آورد.

تاپ علاوه بر رشد سهم موبایلی، در ابزار پذیرش اینترنتی نیز یک درصد رشد را به دست آورده که منجر به آن شده است که در مجموع 0.12 درصد رشد در مجموع سهم مبلغ تراکنشی داشته و به عدد 10.96 دست یابد.

علاوه بر این شرکت تجارت الکترونیک با رقمی برابر با 0.015 درصد در مهرماه، کمترین تعداد خطای پذیرندگی به تعداد کل تراکنش‌ها را در میان‌PSPهای کشور را در بین رهبران بازار به خود اختصاص داده و توانسته پایدارترین بستر پرداخت را در بین این رقبا برای پذیرندگان خود فراهم سازد.

همچنین تاپ در شاخص تعداد ابزار پذیرش سیستمی فعال، با 0.16 درصد رشد در ابزار پذیرش اینترنتی و 58.85 درصد سهم بازار، بیشترین تعداد IPG فعال را در بین شرکت‌های پرداخت کشور از آن خود کرده است. همچنین شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در ابزار پذیرش موبایلی 5.03 درصد و در ابزار پذیرش کارتخوان 0.47 درصد رشد کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  69  =  75