مونیخ ری عملکرد عملیاتی سه ماهه سوم خود را فاش کرد

مونیخ ری نتایج اولیه خود را برای سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر منتشر کرده که نشان دهنده عملکرد عملیاتی خوب در کسب و کار است. نتیجه خالص اولیه برای این دوره تقریباً 1.2 میلیارد یورو است که از انتظارات اجماع بازار 1.131 میلیارد یورو فراتر رفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ريسک نيوز، در حوزه بیمه اتکایی اموال- تلفات، مونیخ ری متذکر شد که خسارات عمده ای را متحمل شده. اگرچه این بیمه گر اتکایی تصریح کرد که رشد آن ها اندکی کمتر از میانگین پیش بینی شده است.

در همین حال، در زمینه بیمه اتکایی زندگی و سلامت، مجموع نتیجه فنی بار دیگر راهنمایی های متناسب در جهت تاکید بر انعطاف پذیری شرکت به چشم آمد.

ERGO، یکی از شرکت های تابعه مونیخ ري، به طور مداوم عملکرد تجاری عالی را از خود نشان می دهد. با این حال، این موضوع تا حدی به دلیل افزایش تلفات ناشی از بلایای طبیعی، نتیجه کلی کمی کمتر از سطوح فوق العاده بالا مشاهده شده طی دو فصل قبل بود.

گفتنی است در 9 ماه اول سال، مونیخ ري به نتیجه 3.6 میلیارد یورویی دست یافت که این ارقام باعث می شود بیمه اتکایی آلمان به طور بالقوه از هدف اولیه سالانه 4 میلیارد یورویی خود فراتر رود. در نتیجه، مونیخ ری دستورالعمل سالانه خود برای سال 2023 را به نتیجه خالص 4.5 میلیارد یورو تغییر داده است.

مونیخ ري نتایج نهایی سه ماهه سوم خود را طبق برنامه در 8 نوامبر منتشر خواهد کرد و نمای دقیق تری از عملکرد خود در این سه ماهه ارائه می دهد.

مونیخ ری در گزارش اخیر چشم انداز بازار خود، چشم انداز امیدوار کننده ای را برای این بخش پیش بینی کرد، اما نسبت به افزایش عدم اطمینان هشدار داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  8