کاهش نصب خودپردازهای بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح دوساله

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم AltIndex، تعداد دستگاه‌های خودپرداز بیت ‌کوین نصب‌شده در سراسر جهان در این ماه به پایین‌ترین حد خود در دو سال گذشته رسیده است. به گزارش این پلتفرم، از پایان سال گذشته، تعداد دستگاه‌های خودپرداز بیت ‌کوین نصب‌شده، ۷ هزار مورد یا ۱۷ درصد کاهش یافته و به ۳۲،۵۰۰ دستگاه رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این میان، ایالات متحده که میزبان بیشترین دستگاه‌های خودپرداز بیت ‌کوین است، بیشترین کاهش را داشته است. در حال حاضر، حدود ۲۶،۷۰۰ دستگاه در این کشور وجود دارد. با این حال، تعداد دستگاه‌های خودپرداز بیت‌ کوین موجود در آمریکا هنوز تقریباً ۱۸ برابر تعداد دستگاه‌های نصب‌شده در سراسر اروپا (حدود ۱،۵۰۰ دستگاه) است.
شرکت تسلا دوباره می‌خواهد بیت‌کوین بخرد؟

تیم AltIndex این کاهش را به اختلافات در مورد استفاده بالقوه مجرمانه از دستگاه‌های خودپرداز بیت ‌کوین نسبت می‌دهد. به عنوان مثال، کلاهبرداران ممکن است کالاهایی را برای فروش در سایت‌هایی مانند eBay تبلیغ کنند، بعد از خریداران بخواهند که وجوه خود را از طریق ATM به یک کیف پول بیت‌ کوین خاص واریز کنند و سپس، ناپدید شوند.

براندون مینتز، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت Bitcoin Depot نیز می‌گوید، این روند به دلیل خاموش کردن برخی از دستگاه‌های خودپرداز بدون سود و غیرقابل استفاده توسط اپراتورها یا خارج شدن آنها از فعالیت تجاری است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =