ارزش چهار بانک بزرگ چین افزایش یافت

در راستای اعتماد بازار سرمایه؛

صندوق سرمایه گذاری مستقل چین، Central Huijin Investment، اواخر روز چهارشنبه سهام خود را در چهار بانک بزرگ این کشور افزایش داد که به عنوان حرکتی برای تجدید اعتماد در بازار سهام این کشور تلقی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سهام بانک های چین، بانک کشاورزی چین، بانک صنعتی و بازرگانی چین و بانک ساختمانی چین در معاملات اولیه روز پنجشنبه بین 2.43 تا 4.73 درصد افزایش یافت، در حالی که شاخص گسترده تر CSI 300، میزان 0.69 درصد افزایش یافت.

شرکت Central Huijin برای اولین بار از سال ۲۰۱۵، سهام خود را در هر وام دهنده 0.01درصد افزایش داد. طبق بایگانی ها، این شرکت اعلام کرد که طی شش ماه آینده به افزایش دارایی ها ادامه خواهد داد.

هائو هونگ، اقتصاددان ارشد گروه سرمایه گذاری رشد، گفت: «خرید Huijin سیگنال قوی از دیدگاه بالا به پایین ارسال می کند و به تقویت اعتماد بازار کمک می کند.»

اعتماد سرمایه گذاران به بازارهای سهام چین به دلیل آشفتگی در بخش املاک و مستغلات این کشور متزلزل شده است زیرا غول های املاک مانند اورگراند و کانتری گاردن برای بازپرداخت بدهی خود با مشکل مواجه شده اند. در سال جاری تاکنون، CSI 300 نزدیک به ۵ درصد کاهش داشته است.

اکنون همه نگاه ها معطوف به داده های تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم چین است که قرار است هفته آینده منتشر شود.

منبع :www.cnbc.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  10