آرش لرستانی مدیرعامل جدید آپسان شد

با تصویب هیئت‌مدیره شرکت آپسان (آسان پرداز توسن)، آرش لرستانی به عنوان مدیرعامل شرکت آپسان منصوب شد و جایگزین احمد افتخاری شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، آرش لرستانی، مدیرعامل جدید شرکت آپسان، بیش از ۱۵ سال سابقه مدیریتی در صنعت بانکی و پرداخت در کشور دارد؛ مدیرعاملی فعلی آسان پرداخت توسن قبل‌تر معاونت بخش‌های نرم‌افزار، طراحی، نوآوری، محصول، عملیات، فناوری اطلاعات در شرکت به پرداخت ملت را به‌عهده داشته است.

به‌علاوه عضویت در هیئت‌مدیره شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس و شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی و نایب رئیسی هیئت‌مدیره شرکت فرابوم در سوابق خود دارد. او دانش آموخته کارشناسی نرم افزار و کارشناسی ارشد مدیریت کسب‌ و کار است.

شرکت آسان پرداز توسن با نام اختصاری آپسان در مهر ماه ۱۳۹۸ با همکاری و سرمایه‌گذاری شرکت‌های توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) و شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) تاسیس شد.

هدف از تاسیس این شرکت توانمندسازی مالی عموم مردم و افزایش و تسریع درآمد برای فروشندگان و شرکای تجاری به شکل مسئولانه و نوآورانه در راستای اقتصاد دیجیتال (Digital Economy) و فراگیری مالی (Financial Inclusion) است.

آپسان هم‌اکنون یکی از بازیگران صنعت لندتک در کشور به شمار می‌رود و چشم‌انداز آن توسعه و ارائه راه‌حل‌ها و محصولات دیجیتالی نوآورانه و متمایز در صنعت خدمات مالی (Financial Services) در حوزه‌های فین تک (FinTech) و لندتک (LendTech) است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  −    =  20