درخواست تجدیدنظر پرونده کلاهبرداری بیمه ترامپ رد شد

ممکن است محاکمه کلاهبرداری مدنی دونالد جی ترامپ، که حول ادعاها مبنی بر افزایش قابل توجه ارزیابی اموال است، از اوایل هفته آینده آغاز شود. این تصمیم در پی تصمیم دادگاه تجدیدنظر نیویورک برای رد تلاش های ترامپ به منظور به تعویق انداختن محاکمه است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ریسک نیوز، دادگاه روز پنجشنبه به طور خلاصه امتناع آن ها از رسیدگی به دعوی علیه قاضی پرونده، قاضی آرتور اف انگورون، که توسط ترامپ تنظیم شده بود را تشریح کرد. هدف از این شکایت، توقف محاکمه و کنار گذاشتن چندین اتهام مطرح شده علیه او بود.

این تصمیم به دنبال حکم قابل توجه قاضی انگورون از دو روز قبل بود که رئیس جمهور سابق را به دلیل کلاهبرداری بیش از حد دارایی های خود مسئول دانست. در نتیجه، این امر حق او را از مدیریت بر املاکش در نیویورک سلب کرده است.

لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، پیش از این اقدام قانونی علیه ترامپ انجام داده بود و او را به تورم دارایی برای دستیابی به شرایط بانکی مطلوب تر و حق بیمه کمتر متهم کرده بود.

در حالی که راهکارهای ترامپ برای متوقف کردن محاکمه رو به کاهش است اما او این حق را حفظ می کند که حکم سه شنبه قاضی انگورون را به چالش بکشد. با این حال، با توجه به طرح دعوی کوتاهی که آن ها در روز پنجشنبه بیان کردند، مشخص نیست که آیا دادگاه تجدیدنظر به این موضوع رسیدگی خواهد کرد یا خیر.

نتیجه نهایی محاکمه، که به جای هیئت منصفه بر دوش قاضی انگورون است، می تواند عواقب بالقوه ترامپ و شرکت او از جمله مجازات های پولی را تعیین کند. یکی از موارد قابل توجه اختلاف، هدف دادگاه بازپس گیری 250 میلیون دلار است که به عنوان سود غیرقانونی تلقی می شود.

استدلال اصلی تیم حقوقی ترامپ این است که برخی از اتهامات برای محاکمه ممکن است بر اساس قطعنامه قبلی دادگاه تجدید نظر در ژوئن بسیار قدیمی باشد. با این حال، به نظر می ‌رسد که حکم اخیر دادگاه تجدیدنظر این استدلال ‌ها را نادیده گرفته است.

کریستوفر ام. کیس، نماینده ترامپ، از این حکم انتقاد کرد و این حکم را «ظالمانه» و «کاملاً بی ارتباط با حقایق و قانون حاکم» دانست. او تاکید کرد که اصول اساسی حقوقی، حسابداری و تجاری نادیده گرفته شده است.

ترامپ به طور مداوم این اتهامات را رد کرده و با توجه به وابستگی های قاضی و دادستان کل، آن ها را به تعصب سیاسی نسبت داده است. علاوه بر این، او اظهارات شدیدی علیه قاضی انگورون و خانم جیمز مطرح کرده است.

موضوع اصلی پرونده دادستان این ادعاست که صورت ‌های مالی سالانه ترامپ ممکن است دارایی خالص او را در برخی موارد به میزان 2/2 میلیارد دلار افزایش داده باشد. آن ها استدلال می کنند که این ارقام متورم، کار ترامپ را در تضمین وام های بانکی تحت شرایط مطلوب تسهیل کرده است.

کیس در مقابل استدلال کرد که بانک ‌ها از این وام ‌ها سود برده ‌اند و ترامپ سابقه پرداخت ثابتی را حفظ کرده و ادعاهای تقلب را باطل می ‌کند. با این حال وکلای ایالتی تاکید کردند که نشان دادن ضرر مالی پیش نیاز پرونده آنها نیست.

همچنین به نظر می رسد که دادگاه از ادعاهای ترامپ خسته شده است. قاضی انگورون هر یک از وکلای ترامپ را به دلیل تکرار استدلال های قبلی 7500 دلار جریمه کرد.

نتیجه این محاکمه می‌ تواند تعیین کند که آیا ترامپ می‌ تواند فعالیت ‌های تجاری خود را در نیویورک، با نزدیک به ده ‌ها مورد از دارایی ‌هایش که ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند، حفظ کند یا خیر.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =