نگاهی به عملکرد ۵ ماهه شرکت های پرداخت در سهم مبلغ تراکنش های شاپرکی

به پرداخت ملت همچنان در مبلغ تراکنش ها یکه تاز است/ورود پاس به کانال ۵ درصدی

آمارهای اخیر شاپرک نشان می دهد که در مرداد ماه سال جاری سهم بازار 5 شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت از مبلغ تراکنش ها افزایش یافت و در مقابل از سهم 7 شرکت PSP کاسته شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این آمار گواهی می دهد که شرکت به پرداخت ملت همچون ماه های قبل از بیشترین سهم بازار از مبلغ تراکنش های شاپرکی برخوردار است.

سهم این شرکت در مرداد ماه با 13 صدم درصد افزایش نسبت به تیر از 20،81 درصد به 20،94 درصد رسید. این بالاترین سهم به پرداخت ملت از مبلغ تراکنش های ماهانه طی 5 ماهه اول سال جاری است.

سپ با 18،72 درصد که نسبت به تیر ماه 37 درصد بر سهم بازار خود افزوده، مانند ماه های گذشته در رتبه دوم قرار دارد.

در 5 ماهه نخست سال جاری بالاترین سهم ماهانه سپ از مبلغ تراکنش های شاپرکی 19،06 درصد بود که در فروردین ماه به آن دست یافت.

سداد در حالی طی مرداد ماه با 11,36 درصد در رتبه سوم این جدول رده بندی قرار گرفت که 42 درصد از سهم بازار خود را از مبلغ تراکنش های تیر ماه از دست داد.

تجارت الکترونیک پارسیان با فاصله کمی نسبت به سداد با برخورداری از سهم 10،84 درصدی از مبلغ تراکنش ها به مقام چهارم رسید. این شرکت نیز نسبت به تیر ماه 2 صدم درصد افت سهم داشت.

رتبه پنجم بالاترین سهم از مبلغ تراکنش های شاپرک با 10،51 درصد به شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد تعلق گرفت که نسبت به تیر ماه 23 صدم درصد کاهش را متحمل شد.

شرکت های کارت اعتباری ایران کیش با 8،79 درصد، آسان پرداخت پرشین با 5,69 درصد؛ پرداخت الکترونیک سپهر با 5،15 درصد و پرداخت نوین آرین با 4،19 درصد به مقام های ششم تا دهم دست یافتند.

کمترین سهم از مبلغ تراکنش های شاپرکی به ترتیب به الکترونیک کارت دماوند، فراپردازان آروند امید و فن آوا کارت تعلق گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ⁄  1  =