پیشرانی به‌پرداخت ملت در شاخص‌های کلیدی بازار پرداخت / رکوردهایی که حفظ می‌شوند

پیشرانی به‌پرداخت ملت در شاخص‌های سهم کل مبلغی، سهم مبلغی تراکنش‌های خرید، سهم مبلغ تراکنش‌ها از بازار هریک از ابزارهای پذیرش شامل ابزار پذیرش اینترنتی، موبایلی و کارتخوان فروشگاهی به معنی تثبیت و حفظ رکورد در تعداد شاخص بالاترین در بازار پرداخت کشور است. به نظر می‌رسد عبارت «بالاترین » به دوست همیشگی به‌پرداخت ملت در بازار پرداخت تبدیل شده است و باید منتظر شکستن رکوردهای دیگر از این شرکت باشیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی به پرداخت ملت، این شرکت در مردادماه نیز همچون ماه‌های گذشته سال جاری علاوه بر تداوم صدرنشینی در شاخص‌های سهم بازار مبلغ تراکنش‌های کارتی در دو عرصه کل و خرید در سبقت از رقبا موفق عمل کرده و در عین حال فاصله خود را با آنها افزایش داده است.

گزارش اقتصادی منتشر شده شاپرک برای مردادماه نشان می‌دهد سهم مبلغی به‌پرداخت ملت در بازار پرداخت الکترونیک کارتی شرکت‌های پی‌اس‌پی کشور در مردادماه با افزایش همراه شده است؛ به طوریکه سهم مذکور از 20.81 درصد در تیر ماه به 20.94 درصد در مردادماه افزایش یافته است.

مهر تاییدی دیگر بر صدرنشینی به‌پرداخت ملت در میان شرکت‌های PSP، رشد سهم این شرکت از مبلغ تراکنش‌های خرید در مردادماه نسبت به 2 ماه قبل از آن است؛ به طوری که از 20.54 درصد در خردادماه به 21.04 درصد در مردادماه افزایش یافته است.

همچنین بر طبق آمار منتشر شده شاپرک، بالاترین سهم مبلغ تراکنش‌ها از بازار هریک از ابزارهای پذیرش (ابزار پذیرش اینترنتی، موبایلی و کارتخوان فروشگاهی) متعلق به شرکت به‌پرداخت ملت بوده است.

این شرکت با کسب سهم 20.94 درصدی، بالاترین سهم مبلغی تراکنش‌ها از کل بازار را نیز به خود اختصاص داده است.

به این ترتیب در مردادماه نیز همچون ماه‌های گذشته سال جاری به‌پرداخت ملت علاوه بر تداوم صدرنشینی در پیشی گرفتن از رقبای خود موفق عمل کرده و در عین حال فاصله خود را از رقبا افزایش داده است.

بنابراین گزارش، پرداخت‌های الکترونیک بخش قابل توجهی از جریانات نقدینگی در کشور را به خود اختصاص داده و یکی از شرکت‌هایی که همواره سهم قابل توجهی در بازار صنعت پرداخت الکترونیک را داشته شرکت به‌پرداخت ملت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  80  =  87