گوش سکه‌بازها به «وین» تیز شد/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز

در معاملات پشت خطی شنبه شب کمتر کسی تمایل به خرید سکه امامی داشت.سکه بازان دیشب از دو مسیر قیمت سکه امامی در بازار امروز را پیش‌بینی کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اقتصادنیوز ، قیمت سکه امامی در اولین روز هفته مسیر رشد را دنبال کرد. فلز گران بهای داخلی روز شنبه با افزایش ۵۰ هزار تومانی به ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. در معاملات پشت خطی شنبه شب هم قیمت سکه نوسان قابل ملاحظه را ثبت نکرد و نسبت به عصر شنبه رنج شد.

در شرایط فعلی سکه بازان دو پیش بینی متفاوت درباره قیمت سکه دارند. دسته اول سعی دارند با برجسته کردن فاصله اندک قیمت دلار با مرز روانی ۵۰ هزار تومان‌ احتمال صعود قیمت سکه را پررنگ‌ کنند.

از سوی دیگر، قیمت دلار در بازار پشت خطی شنبه شب نزدیک مرز ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان قرار داشت؛ به عقیده این دسته تا زمانی که دلار در این محدوده باشد احتمال صعودی شدن نرخ سکه امامی هم وجود دارد.همچنین برخی دیگر باور دارند که معامله گران سکه به اخبار سیاسی چشم دوخته اند و به زودی اخبار جدید از نشست شورای حکام درباره ایران می تواند در  تعیین جهت گیری مسیر حرکتی بازار ارز و سکه اثر مثبت یا منفی بگذارد.البته یکی دیگر از شروط رشد قیمت سکه این است که طلای آبشده رشد معناداری را ثبت کند. طلا دیروز تا نزدیک ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان پیش رفت اما در ادامه معاملات زیر ۱۰ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان قرار گرفت.

فنی‌های بازار معتقدند سکه در حال حاضر دو مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و ۵۰۰ و ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد که اگر بالای این دو محدوده ماندگار شود به دنبال آن برای شکست کانال ۲۹ میلیون تومان تلاش خواهد کرد. با این حال اگر قیمت طلای آبشده و نرخ دلار رشد معناداری را تجربه نکنند احتمال پیشروی قیمت سکه دور از انتظار است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −    =  52