پیوندهای نوآوری یکی از پایه های ‌اینوتکنیک است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی انفورماتیک:

علی عبداللهی با اشاره به روند رشد جایگاه ایران در عرصه نواوری گفت: با وجود اینکه در حوزه نوآوری در بین 139 کشور جهان در جایگاه 53 قرار داریم اما در زمینه پیوندهای نوآوری و ارتباط بین دانشگاه و صنعت با ضعف جدی مواجه هستیم. از اینرو شرکت هایی مانند ملی انفورماتیک باید در نقش سازماندهی پلتفرمی وارد شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علی عبداللهی، عضو هیئت مدیره شرکت ملی انفورماتیک در مراسم رویداد اینوتکنیک با محوریت هوش مصنوعی گفت: نوآوری در دو دهه اخیر روندی صعودی داشته و تقریبا ایران در بین ۱۳۹ کشور در جایگاه ۵۳ قرار دارد. با این وجود در زمینه پیوندهای نوآوری و ارتباط بین دانشگاه و صنعت با ضعف جدی مواجه هستیم. از اینرو شرکت هایی مانند ملی انفورماتیک باید در نقش سازماندهی پلتفرمی وارد شوند.

وی تکثیر بانک های اطلاعاتی علمی دولتی، مجلات و مقالات آنلاین، همراهی با دسترسی به اینترنت ارزان و با سرعت بالا را از زمینه های شکل گیری نوآوری عنوان کرد.

عبداللهی گفت: پیوندهای نوآوری یکی از پایه های مدنظر ‌اینوتکنیک است. اینوتکنیک رویدادی نوآورانه برای پرداختن به موضوعات حکمرانی و حلقه اتصال بین نیازهای فناورانه سازمان های حاکمیتی و زیست بوم فناوری و نوآوری کشور است.

وی هدف رویداد اینوتکنیک هوش مصنوعی را تبادل نظر و همفکری، ارائه نیازهای فناورانه و هدایت ظرفیت های فناوران مالی و ایجاد هم افزایی دانست.

وی در پایان عنوان کرد: امروز اقتصاد هوشمند در حال شکل‌ گیری است و به مدد بیگ‌ دیتا و موضوعات دیگر می‌ توانیم در مورد شهر هوشمند و اقتصاد هوشمند صحبت کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  2  =