تاثیر کار هیبریدی بر بیمه

جاده ‌های اروپا در طول همه ‌گیری کووید-19 رکورد دار ایمنی بوده اند، زیرا قرنطینه مردم را در خانه نگه داشت و وسایل نقلیه را پارکینگ نگاه داشت. اما با بازگشایی اقتصادها، حجم ترافیک افزایش یافت و تصادفات نیز افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ریسک نیوز، کمیسیون اروپا با تجزیه و تحلیل شدیدترین تصادفات، گزارش می دهد که مرگ و میرهای جاده ای بین سال های 2019 تا 2020، 17 درصد کاهش یافته است و در سال 2022 هنوز 10 درصد کمتر از سطح قبل از همه گیری بوده است.

اما روند تصادفات فقط در برخی کشورها ثابت است. به عنوان مثال، INRIX گزارش می دهد که در سال 2022 تصادفات در بریتانیا 11 درصد و آلمان 5 درصد افزایش یافته است، اما در اسپانیا 7 درصد کاهش یافته است.

برای کسب و کارها، کار از خانه باید مسافت پیموده شده ناوگان را کاهش دهد و منجر به تصادفات کمتری شود. با این حال، تورم هنگفت در هزینه های تعمیر خودرو، پس انداز ناشی از مطالبات کمتر را بلعیده است، بنابراین حق بیمه ها سرسختانه بالا باقی می مانند.

علاوه بر این، مسائل بیمه بیشتر ناشی از وظیفه کارفرمایان در مراقبت از کارکنانی است که از خانه کار می کنند. بیمه ریبا به شرکت ‌ها توصیه می ‌کند «از رفاه افراد خود در یک محیط کاری هیبریدی اطمینان حاصل کنند». این شامل بیمه مسئولیت کارفرمایان در قبال ادعاها، مانند نقص سلامتی و ایمنی است.

هنگامی که کارمندان از اتصالات Wi-Fi خانگی استفاده می کنند که ممکن است حمله به آن ها آسان تر از یک شبکه IT شرکتی باشد، کسب و کارها نیز با ریسک حمله سایبری روبه رو می شوند.

و حتی ریسک سرقت تجهیزات متعلق به شرکت، مانند لپ‌ تاپ، از خانه کارمندان به این معنی است که کسب و کارها باید نوع بیمه ‌نامه‌ های خود را از یک قرارداد ثابت به یک قرارداد کاملاً در معرض ریسک تغییر دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  4