Ayaneo از کنسول دستی Pocket S با چیپ اسنپدراگون G3x نسل ۲ رونمایی کرد

کوالکام اخیراً از چیپست جدید اسنپدراگون G3x نسل 2 رونمایی کرد و حالا اولین کنسول بازی دستی با بهره‌مندی از آن معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از دیجیاتو Ayaneo در نمایشگاه گیمزکام 2023 از کنسول بازی دستی خود با نام Pocket S رونمایی کرد که به‌عنوان اولین دستگاه از چیپست جدید اسنپدراگون G3x نسل 2 بهره می‌برد. کوالکام این چیپست را هفته گذشته معرفی کرده بود.

از نظر طراحی، Pocket S دارای بدنه‌ای باریک و بدون حاشیه است و دکمه‌های آن به‌صورت کاملاً کاربرپسند روی دستگاه قرار گرفته‌اند. طبق تصاویر مطبوعاتی منتشرشده از این کنسول بازی، Pocket S ظاهراً در رنگ‌های سیاه و سفید وارد بازار خواهد شد.

مشخصات فنی کنسول دستی Pocket S

رباره چیپست این دستگاه، کوالکام در زمان معرفی اسنپدراگون G3x نسل 2 ادعا کرده بود که این چیپ 30 درصد عملکرد پردازشی بهتر نسبت به نسل قبلی خود ارائه می‌کند و قدرت گرافیکی آن نیز 2 برابر بهتر شده است.

Ayaneo نیز ادعا کرده که Pocket S از سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای بهره می‌برد که عملکرد آن با دستگاه‌هایی مانند Steam Deck برابری می‌کند. بااین‌وجود، دستگاه در هنگام تجربه بازی‌ها دیرتر داغ خواهد شد.

درنهایت، Pocket S در چندین گزینه مختلف ازجمله یک مدل سبک وزن، یک مدل با عمر باتری طولانی‌تر و یک مدل با عملکرد حرفه‌ای ارائه خواهد شد. قیمت و سایر جزئیات این دستگاه هنوز اعلام نشده است، اما Ayaneo انتظار دارد که Pocket S از دسامبر سال جاری (آذر/آبان‌ماه) وارد بازار شود.

بازار کنسول‌های دستی به‌سرعت درحال پیشرفت است و طی چند سال گذشته دستگاه‌های زیادی معرفی شده‌اند. ابتدا شرکت Valve که مالک پلتفرم استیم است، پی‌سی گیمینگ قابل‌حمل و قدرتمند Steam Deck را با قیمت 399 دلار روانه بازار کرد. پس از آن کنسول دستی Logitech G Cloud برای تجربه بازی‌های ابری معرفی شد. ایسوس نیز با کنسول بازی دستی ROG Ally وارد این بازار شد و لنوو درحال ساخت کنسول بازی دستی Legion Go است که اولین تصاویر آن اخیراً منتشر شدند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  −    =  20