آغاز پرداخت وام کارگشا در بانک مسکن + شرایط و مدارک موردنیاز

موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو و موفق کشور به منظور تامین رفاه و احتیاجات ضروری کارمندان خود مساعده می‌پردازند. به همین منظور بانک مسکن طرح تسهیلاتی به نام «کارگشا» را تدارک دیده تا موسسات به راحتی امکان ارائه مساعده را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک مسکن موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو و موفق کشور به منظور تامین رفاه و احتیاجات ضروری کارمندان خود مساعده می‌پردازند. به همین منظور بانک مسکن طرح تسهیلاتی به نام «کارگشا» را تدارک دیده تا موسسات به راحتی امکان ارائه مساعده را داشته باشند.

بانک مسکن، شرکت یا موسسه‌ای که مایل به دریافت وام طرح کارگشا است باید علاوه بر انعقاد تفاهم نامه، یک سپرده کوتاه مدت بدون سود با قابلیت واریز و برداشت افتتاح کند. متقاضیان این طرح تسهیلاتی باید حداقل حداقل ۱۰ میلیون تومان داخل سپرده خود نگهداری کنند. نرخ سود این تسهیلات براساس مصوب شورای پول و اعتبار ۲۳ درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به ۱۲ ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که حداقل تسهیلات فردی این طرح ۱ میلیون تومان و حداکثر آن برابر صدرصد خالص سپرده گذاری شرکت، ۱۰ میلیون تومان، خواهد بود.

اشخاص حقوقی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که بانک مسکن مرجع پرداخت حقوق و مزایای پرسنل آن‌ها باشد. این موسسات و شرکت‌ها آن دسته از کارکنانی را می‌توانند برای دریافت وام معرفی کنند که حداقل دو سال سابقه کار داشته باشند. این تسهیلات به ارائه ضامن احتیاج دارند و طبق شرایط مشخص شده، همکاران می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند، به شکلی که هر شخص حداکثر برای دو نفر ضمانت کند. سقف این تسهیلات برای مدیران ۲۰ میلیون تومان و برای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ۳۰ میلیون تومان اعلام شده است.

افراد واجد شرایطی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید بخش مالی یا مدیریت شرکت خود مراجعه کرده و اطلاعات کامل درباره شعب درخواست وام را به دست آورند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  +    =  41