بیمه جهانی محصولات فناوری را عرضه می کند

شركت Universal Insurance Plc در اقدامی قابل توجه برای گسترش خدمات بیمه ای و شمول مالی، از اپلیکیشن موبایل و یک پلتفرم شبکه محور برای افزایش نفوذ بیمه رونمایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ريسک نيوز، بندیکت اوجواتونو، مدیر عامل شرکت، طی سخنانی در حین رونمایی از محصولات، در مورد پتانسیل پیشرفت ‌های فناوری در فروش محصولات بیمه رانندگی و تامین نیازهای مختلف و در عین حال اطمینان از مقرون به صرفه بودن صحبت کرد.

اوجواتونو بر نقش فناوری در تقویت شمول مالی و نفوذ بیمه تاکید کرد.

او گفت: «به ‌عنوان یک نهاد سازگار با فضای دیجیتال، دستیابی به شمول مالی واقعی و دسترسی گسترده به بیمه، مستلزم دسترسی به بیمه برای همه است. هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که پوشش بیمه ای با نرخ های مقرون به صرفه به هر گوشه ای از کشور برسد.»

او گفت که این برنامه تلفن همراه به مشتریان امکان دسترسی یکپارچه به بیمه نامه ها را می ‌دهد و ثبت ادعای بدون دردسر را با یک لمس ساده ممکن می ‌کند.

او گفت که کاربران زمانی نیاز به ارزیابی جزییات بیمه نامه یا ثبت ادعا داشتند اما استفاده بی ‌دردسر از این برنامه به کاربران این امکان را می ‌دهد تا به طور مؤثر نیازهای بیمه ای خود را بدون مشکل مدیریت کنند.

مدیر عامل گفت که نوآوری دوم، «خوشه بازاریابی شبکه ای» است که با هدف ترویج محصولات بیمه شخصی و تشویق مشتریان به معرفی دیگران است.

او گفت: «از آنجایی که Universal Insurance Plc محصولات خود را گسترش می دهد، این شرکت در نظر دارد محصولات بیشتری را در طول زمان معرفی کند.»

او خاطرنشان کرد که فرآیند ارجاع به طور یکپارچه از طریق یک سیستم کاربر پسند یکپارچه شده است و لینک های منحصر به فردی ایجاد می کند که با کلیک کردن، مشوق هایی را ایجاد می کند.

Ujoatuonu گفت: «سیستم ارجاع ما به مشتریان اجازه می دهد تا بدون هیچ گونه پرداخت اولیه اعتبار کسب کنند. این رویکرد به طور مدبرانه ای طراحی شده است تا حداکثر سود را برای همه شرکت کنندگان تضمین کند. محصولات در دسته بندی های مختلف (برنزی، نقره ای و طلایی) قرار می گیرند که هر کدام مشوق های متفاوتی را ارائه می دهند.

منبع: punchng.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  6  =