بانک مشرق دبی خدمات بانکداری دیجیتال را در پاکستان راه اندازی می کند

بانک مشرق که مقر آن در دبی است، به زودی عملیات بانکداری دیجیتال را در پاکستان، با گذراندن یک دوره موفق راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این بانک در بیانیه‌ ای اعلام کرد: «این نقطه عطف مهمی در گسترش استراتژیک مشرق است و بر تعهد آن در پیشبرد دیجیتالی ‌سازی و مشارکت مالی در بازارهای با رشد بالا تأکید می ‌کند».

هیئتی از مشرق، شامل اعضای ارشد کمیته اجرایی، برای نشان دادن این نقطه عطف به پاکستان سفر کرده بودند. اعضای هیئت مدیره مستقل سید ناصر حسن و رشید خان را شامل می شد.

فرناندو موریلو، رئیس گروه بانکداری خرد در مشرق، گفت: «تاسیس بانک ما در پاکستان یک لحظه مهم برای مشرق است که فصل جدیدی را در توسعه استراتژیک ما رقم می زند. ما مشتاقانه فرصت هایی را برای همکاری با سهامداران محلی و کمک به یک اکوسیستم دیجیتال قوی که چشم انداز مالی کشور را متحول خواهد کرد، پیش بینی می کنیم.»

زیرساخت های آماده فناوری بانک، همراه با DNA دیجیتالی آن، برای توانمند سازی مشتریان در بازار، رفع نیازهای در حال تحول آن ها، ارائه تجربیات یکپارچه بانکی و حمایت از چشم انداز کشور مبنی بر اقتصاد فراگیر مالی و دیجیتالی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مشرق قبلاً یک مرکز تعالی (CoE) در پاکستان راه اندازی کرده بود.

برخی از بزرگترین بانک های امارات متحده عربی در حال حاضر منافع گسترده ای در بازارهای کلیدی خارج از کشور مانند ترکیه، مصر، هند و بریتانیا ایجاد کرده اند. در صورت‌ های مالی اخیر، این قرارگیری ‌ها وزن بیشتری را به اعداد بالاتر و سود آن ها اضافه کرده ‌اند. (از جنبه منفی همچنان سهامی در لبنان وجود دارد که بر مسائل مالی تاثیرگذار است.)

منبع: gulfnews.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  27