شرکت های بیمه اتکایی نقطه عطفی در استانداردسازی قیمت ها

سیدمحمدکریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران در مراسم اولین سالگرد تاسیس شرکت بیمه اتکایی تهران ری گفت: شرکت‌های بیمه اتکایی می‌توانند به مدیریت ریسک در بازار بیمه و استانداردسازی قیمت‌ها کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ریسک نیوز، وی افزود: به لحاظ این‌که ما متاسفانه هنوز با تحریم‌های ظالمانه مواجه هستیم، امکان انتقال ریسک به خارج نیست و می‌بایست ریسک‌های بزرگ کشور تحت پوشش شرکت‌های بیمه داخلی قرار بگیرند، در واقع این خلأ با تاسیس شرکت‌های اتکایی جدید به نوعی پر می‌شود.

دبیر کل سندیکای بیمه‌گران افزود: اگرچه امیدواریم که مذاکرات زودتر به ثمر برسد و ما کار بیمه‌گری اصلی خودمان را انجام دهیم، ولی در عین حال وقتی شرایط در دنیا مساعد نیست، می‌بایست برای پوشش ریسک ها فکری کرد. به همین جهت شرکت‌های بیمه اتکایی، یک نقطه عطفی هستند که این ریسک‌ها تقسیم و به نوعی استانداردسازی شود؛ هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ پرداخت خسارت.

وی در پاسخ بدین سوال که به نظر شما هم افزایی شرکت‌های بیمه اتکایی چقدر اهمیت دارد و چگونه می‌توانند با هم تعامل داشته باشند، گفت:ما تا زمانی که به همدیگر تکیه ندهیم، شرایط را برای بیمه‌گذاران نمی‌توانیم فراهم کنیم. چون در نهایت سرپناهی می‌شود برای بیمه گذاران، این اتکای محکم به همدیگر است که آرامش ایجاد می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  +    =  85